Фільтри нульового опору K&N

Четвер, 30 Квітня, 2009, 17:54
Розділ: Експлуатація Автор: vovka

Придбав фільтри нульового опору K&N для своїх Dellorto DHLA.
K&N air filter фільтр нулевик


Фільтри “тюнінговані” 🙂
Мають металічну накладку dBilas і штуцери для підключення системи вентиляції картерних газів. Вентиляцію картерних газів важливо зробити ПРИМУСОВОЮ. Просто викидати шланг в атмосферу не рекомендую. Є два варіанти – або завести її на впуск як в стандарті, або підключити до вихлопу через спеціальний клапан (так звана “ежекція”). Наразі я піду простішим шляхом і заведу картерні гази на впуск як в стандарті. Щоправда бажано ще поставити масловловлювач між ГБЦ і фільтрами.

Оскільки фільтри б/у, значить їх потрібно промити і пропитати. Для такого обслуговування підходить ТІЛЬКИ фірмовий набір K&N!
Фірма K&N не рекомендує використовувати для промивки своїх фільтрів засоби інших виробників.
Фірмова промивка і масло для пропитки виглядають ось так:
промивка і пропитка для K&N

У Львові такий набір коштує 150 грн.
В коробці є детальна інструкція по обслуговуванню, щоправда на англійській мові.

Пізніше додам фото встановлених на машині фільтрів.

Терміни до статті:

  • фільтр нульового опору
  • фільтр нульового опору купити
  • фільтри нульового опору
  • Фільтр нульового опору ваз
  • фільтр нульового опору на ВАЗ
  • фільтер нульового опору
  • нульовий фільтр
  • картерні гази
  • k&n
  • фільтр нульового опору k&n

3 коментарі

  1. Подскажите можно ли установить маслоулавливатель на стандартный фильтр и карбюратор, чтобы теплый воздух из картера быстрее прогревал двигатель.

    Коментар by Олег — 13 Травня, 2009 @ 13:50

  2. Можна

    Коментар by 2nt — 15 Травня, 2009 @ 20:07

  3. Ехх, рокові фільтри сцуко 🙁

    Коментар by Fobos — 25 Серпня, 2010 @ 17:13

Leave a comment

Необхідно увійти, щоби відправити коментар.