Фільтри нульового опору K&N
Придбав фільтри нульового опору K&N для своїх Dellorto DHLA.
Фільтри “тюнінговані” 🙂
Мають металічну накладку dBilas і штуцери для підключення системи вентиляції картерних газів. Вентиляцію картерних газів важливо зробити ПРИМУСОВОЮ. Просто викидати шланг в атмосферу не рекомендую. Є два варіанти – або завести її на впуск як в стандарті, або підключити до вихлопу через спеціальний клапан (так звана “ежекція”). Наразі я піду простішим шляхом і заведу картерні гази на впуск як в стандарті. Щоправда бажано ще поставити масловловлювач між ГБЦ і фільтрами.
Оскільки фільтри б/у, значить їх потрібно промити і пропитати. Для такого обслуговування підходить ТІЛЬКИ фірмовий набір K&N!
Фірма K&N не рекомендує використовувати для промивки своїх фільтрів засоби інших виробників.
Фірмова промивка і масло для пропитки виглядають ось так:
У Львові такий набір коштує 150 грн.
В коробці є детальна інструкція по обслуговуванню, щоправда на англійській мові.
Пізніше додам фото встановлених на машині фільтрів.
Терміни до статті:
- фільтр нульового опору
- фільтр нульового опору купити
- фільтри нульового опору
- Фільтр нульового опору ваз
- фільтр нульового опору на ВАЗ
- фільтер нульового опору
- нульовий фільтр
- картерні гази
- k&n
- фільтр нульового опору k&n
Подскажите можно ли установить маслоулавливатель на стандартный фильтр и карбюратор, чтобы теплый воздух из картера быстрее прогревал двигатель.
Коментар by Олег — 13 Травня, 2009 @ 13:50
Можна
Коментар by 2nt — 15 Травня, 2009 @ 20:07
Ехх, рокові фільтри сцуко 🙁
Коментар by Fobos — 25 Серпня, 2010 @ 17:13