Драг. Закриття сезону у Львові від ЛТК

Вівторок, Листопад 6, 2007, 22:08
Розділ: Драгрейсінг Автор: vovka

В неділю 4.11.2007 прийняв участь в останньому в цьому році драгрейсінгу у Львові. Організував Львівський тюнінг-клуб.

Поганяли нормально, щоправда машин було маловато, но ми до цього вже звикли - бояться ВАЗів всякі там інотазіки і вперто не їдуть на драг 🙂
Серед машин учасників було штук 5 заряжених тазів 08, пару вазів 2112 і 2110, АльфаРомео 33 1.4 16v, Деу Сенс, Шевроле Авео, BMW 323, BMW 328, Opel Astra 2.0 GTC і ще пару машин яких я незапамятав 🙂

Але незважаючи на це ми таки підготувалися. Зняли сідушки, почистили салон від різного хламу, зняли ремінь генератора, фільтра з карбюраторів. Підготували власне карбюратори.

Конфігурація карбюраторів Dellorto на цьому драгу була така:

Топлівні жикльори: 150
Воздушні жикльори: 180
Емульсійні трубки: 7772.10
Дифузори: 32
Aux. Venturis (малий дифузор): 7848.3
Idle jet (жикльор холостого ): 58

Ось результати гонок.

Клас 1,4
час затримка
Козак (2109, 1.4, Dellorto DHLA 40) 17,54 0,33
Альфа 21,07 0,77

Альфа 21,12 0,27
Козак 18,02 0,53

Сенс 21,73 0,56
Альфа 20,49 0,42

Альфа зійшов
сенс

Вовка (тобто я, ВАЗ 2108 1.4, Dellorto DHLA 40) 16,67 0,52
Сенс 21,44 0,58

Сенс 21,61 0,44
Вовка 16,99 0,75

Вовка 16,85 0,55
Козак 17,44 0,58

Козак 18,28 0,6
Вовка 16,53 0,41

Клас 1,6

Ротор (ВАЗ 2108 1.5) 16,97 0,18
Вовка 16,79 0,69

Вовка 16,61 0,22
Ротор 16,79 0,2

Червона8 (ВАЗ 21083 1.5) 17,57 0,21
Козак 17,83 0,94

Козак 17,67 0,69
Червона8 17,34 0,15

Деня (ВАЗ 2112 1.6 16v) 17,42 0,38
Данко (Aveo 1.5 8v) 19,07 0,74

Данко 18,63 0,57
Деня 17,24 0,4

Ждан (ВАЗ 2110, 1.6, 16v) 17,32 0,27
Саня 8 (ВАЗ 2108 1.6 8v) 15,07 0,47

Саня 15,05 0,55
Ждан 17,24 0,37

Деня 16,98 0,03
Льоня (ВАЗ 2112 1.6 16v) 18,51 0,75

Вовка 16,7 0,5
Червона8 17,79 0,26

Червона8 17,62 0,45
Вовка 16,46 0,34

Деня 17,33 0,37
Вовка 16,67 0,58

Деня 17,41 0,36
Вовка 17,23 0,88

Вовка 16,8 0,59
Саня 8 15,14 0,4

Саня 8 15,54 0,96
Вовка 16,53 0,42

Клас 2,0

Астра (2.0 GTC) 17,67 0,41
Ротор 16,88 0,13

Астра 16,9 0,26
Ротор 16,75 0,19

БМВ червоне (323) 16,45 0,59
Саня 8 15 0,24

БМВ 15,78 0,16
Саня 8 14,87 0,52

Позакваліфікаційні заїзди

Саня 8 14,58 0,28
БМВ (328) 16,03 0,04

Беха(328) 15,96 0,15
Паша прелюд (2.0, турбо) 15,78 0,5

БМВ (328) 15,75 0,05
невідомий))) 17,28 0,41

Результат мене радує. Найкращий мій час включно з затримкою 16.46. А найкращий чистий час 16.09. Dellorto рулять, шкода не вийшло проїхатися з Опельом Астрою 2.0 16v - охота було його порвати 🙂

Короче покаталися зачотно, готуємся до слідуючого сезону.
Обговорення гонок тут:
http://tuning.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=19&t=5063

Пару фото:
zhdan.jpg
vovka_vs_2108.jpg
vovka.jpg
rotor.jpg
lanos.jpg
bmw323.jpg

Терміни до статті:

  • ваз 2110 ротор драг
  • лтк львів
  • лада 2110 тюнінг
  • жикльори на ваз 2109
  • lanos tuning
  • гонки у львові з участю ваз 2110 відео
  • Воздушні жикльори ваз 2108
  • вазівські гонки
  • воздушні жикльори
  • Lada turbo 8V

3 Comments

  1. непогані гонки…правда із того шо я прочитав ваші ВАЗи слабо доведені…крім 18 ряду і передаточної пари, розпредвалу і карбюратора…є ще ішні доводки двигуна…і тогож таки ВАЗівського карба…якшо цікаво пишіть завжди радий:)

    Comment by Алекс — Жовтень 21, 2008 @ 23:22

  2. Ну це покатушки річної давності, крім того там є ВАЗ 1.6 8v з часом 14.6 – думаю час непоганий. На сьогоднішній день кращий час цього таза але вже з мотором 1.67 на 16v голові 45 веберах – 12.995

    Тюнити атмосферні ВАЗи ми вже більш-менш вміємо, так що нарахунок слабо доведені ти помиляєшся. Приїжджай весною до нас на драг – проїдемся, думаю конкуренція буде непогана.

    З вазівськими карбами вже практично ніхто не ганяє, бо це не карби а металолом )))
    Зараз багато хто і я в тому числі використовуємо карби Dellorto

    Звіт з останнього драгу тут:
    http://2108.lviv.ua/archives/4-etap-royal-dragracing-lviv-138.html

    Comment by vovka — Жовтень 21, 2008 @ 23:58

  3. http://letitbit.net/download/e64d6e43942/——————-2007—————-.rar.html
    Видео.

    Comment by sergey — Грудень 19, 2008 @ 16:31

Leave a comment

Необхідно увійти, щоби відправити коментар.