Смерть мотора 1.6

Понеділок, Лютий 25, 2008, 18:52
Розділ: Експлуатація Автор: vovka

Недовго я тішився новим мотором 1.6.
Смерть його настала як завжди несподівано.
Крутнув всього лиш в 7000, переключався і тут ми і приїхали..
Пару фоток:






Шатун в 2 циліндрі сказав превед 🙂
Зняли, розібрали.. Голова ціла і неушкоджена - це радує 🙂
Блок в утіль - така дира що яблуко пролізе.. Поршень МАМІ в утіль, шатун розламало на дві частини, тоже в утіль.. Таке враження що шатун тріснув з боку поршньового пальця.
На вкладишах существенний ізнос.

Конфіг мотора:
Поршні МАМІ 82.5 під 2 кольца, зазор при розточці 7 соток.
Кольца MAHLE 030 31 N0 (не підробка, коштували щось більше 100$, бралися в провірених місцях)
Шатун 129 2101-01 (облегчений)
Степінь сжатія 12, форма камери згоряння дороблена, клапана 39х34, недоходу поршня небуло.
Впуск горизонталки Weber DCOE 40.
Смєсь збагачена, точніше не скажу бо по лямбді не настроювали.
Трамбльор Kartuning.
Масло синтетика Polo 5w50
Бензин 98.

Зайвих підозрілих звуків при роботі мотору небуло.
В чому причина - поки що непонятно на 100%..

Ну нічо, тепер зробим краще чим було, головне зробити правильні висновки 🙂

В кого є якісь думки з приводу причин поломки - пишіть в коменти.

Терміни до статті:

  • тюнінг ваз 2101
  • як зробити моторчик
  • Є■э│эу трч 2101
  • як зробити мотор
  • будова мотора ваз 2101
  • ÿê çðîáèòè ìîòîð÷èê
  • як зробити моторчика
  • Будова мотора ваз 2108
  • ваз 2101 тюнінг
  • polo 5w50

2 Comments

  1. У меня такое подозрение что это или низкое давление масла было или перегрев….потому что юбку поршню порвало….эт не зря так….а при переключении….ну….как раз самый смак для понижения интенсивности охлаждения и давления масла

    Comment by clawham — Травень 8, 2008 @ 08:48

  2. Нарахунок поршня недумаю, юбку порвало через те що розірвало шатун і потянуло поршень , ну і він як видно на фото застряг в циліндрі. Ми кувалдою його вибили з другого разу ))

    На днях я добре глянув на ті шатуни які залишилися цілі. Так от колір одного шатуна фактично оранжевий (інший шатун нормального кольору). Таке враження що він горів і не було подачі масла на палець. В малій головці шатуна “вкладиш” провернутий і отвори в шатуні і “вкладиші” для подачі масла неспівпадають. Тобто я підозрюю що аналогічно сталося і в 2 циліндрі, масло перестало подаватися на палець, він заклинив, потягнув шатун і шатун розірвався.

    Постараюся зробити детальне фото обох шатунів.

    Comment by vovka — Травень 20, 2008 @ 16:36

Leave a comment

Необхідно увійти, щоби відправити коментар.