Тюнінг КПП. Враження від установки 18 ряду і ГП 4.13

Субота, 8 Липня, 2006, 1:12
Розділ: Тюнінг Автор: vovka

Опишу процес тюнінгу коробки передач.


В мене була 5 ступінчаста коробка з парою 3.9.
Поясню, для чого мені цей тюнінг був потрібен.
Перш за все мені було шкода вбивати на драгу стандартну коробку, яка до цього зовсім не пристосована.
Особливо нерадував величезний провал між 1 і 2 передачами, що призводило до вмирання синхронізатора. Відповідно дорогий ремонт і т.п. і т.д. Плюс передачі таки були задовгі, і губилося надто багато часу на 402 метрах.
Тому було вирішено поміняти весь ряд і головну пару. Довго думав який же ряд вибрати, десь біля місяця ломав голову, рахував і т.п, і нарешті зупинився на 18 ряді (200$). Пару взяв 4.13 (100$).

Вот фото ряда в коробці:

18 ряд
kpp 18 ryad

Для порівняння наведу передаточні числа стандартного і 18 рядів:
Стандарт:
1 – 3.63
2 – 1.95
3 – 1.35
4 – 0.94
5 – 0.78

18 ряд:
1 – 3.17
2 – 2.10
3 – 1.48
4 – 1.13
5 – 0.88 (я залишив 5 стандартну для збереження максималки)

Як видно, 18 ряд більш збалансований, немає ніяких провалів, перша передача довша (це плюс).

Затюнінгували коробку на сервісі по вул. Замарстинівська 122. Майстру за роботу заплатив ще 300 грн (включно зі зняттям і установкою коробки).

Драг

Ясне діло, що зразу після тюнінгу я поїхав опробувати коробку трасу для драгрейсінгу 🙂
Розгін до 100 суттєво зменшився. З 16-16.5 (міряв мобільником) зменшився до 14.5-15. А вот квотер майже не змінився (біля 0.5сек), тому що прийшлося переключатися на 4 передачу (більше 6000 мотор крутитися не хотів ну ніяк), а це не є гуд, тратим купу часу.
Тому я серйозно задумався над заміною распредвала 🙂 Це дозволить крутити мотор до 7000, і фінішувати буде можливість на 3 передачі 🙂
Це що стосувалося драгу.

Їзда по місту

А от при їзді по місту – взагалі “пєсня”. Ідеальна коробка, їх би на заводі мали такі ставити. Доречі 18 ряд розроблявся іменно як варіант для гражданської їзди по місту.
Перша передача довга. Стартанути з буксами стало важче, але зате не тратиться дорогоцінний час на шліфування асфальту і реально розігнатися на першій передачі до 60 по спідометру. Якщо їздити спокійно то перша до 30 легко, друга до 50 , третя до 80, четверта до 100 (в місті я на ній спокійно їжджу вже з 60).
І ніяких провалів, взагалі. Плавний рівний розгін 🙂

Траса

Появилася можливість почувати себе впевненіше при обгонах. На загруженій трасі обгони переважно на швидкості 80-90. На стандарті 4 передача там ще не їхала, а третя вже закручувалася по чуть-чуть і йти на обгон було небезпечно. Зараз при 80 четверта тягне як колись третя, і до 110 на ній можна впевнено розігнатися.
Пяту передача за рахунок пари 4.13 стала більш робоча, на трасі тягне вже з 90 (стандартна була тільки для підтримки швидкості і розігнатися на ній було дуууже складно навіть після 120). Максималка не впала. Як було 150 так і є 150, тільки оберти зросли десь на 500. Швидше нехоче їхати 🙂
Розхід бензини несуттєво ВПАВ. За рахунок того що частіше переключаємся, і майже весь час їдем в зоні максимального крутного моменту. На педаль газу можна майже не тиснути 🙂

Відносно світлофорних гонок

Деу-Сенс залишається ззаду корпусів на 4-5 стабільно.
Різні Кадети 1.3, Форди 1.4 кучерявих років випуску – стабільно також ззаду.
Інжекторні девятки,2115,2114 – теж відстають, але всього біля корпуса.
Слідующа ціль – Ланос 1.5 і ВАЗ 2110-12 (16 клапанів) 🙂

Висновки

Хочете коробку максимально для драгу – ставте не 18 ряд а 7 ряд на парі 4.1. Але про максималку забудьте.
Хочете для міста і час від часу на драгу поганяти – 18 ряд на парі 4.1.
То рекомендація для стандартних 08-09 (1.3-1.5)
Бюджет якщо повезе 360 баксів. Якщо не дуже – 460 баксів.
Але воно цього реально вартує 🙂
Бажаючі підібрати коробку можуть потреніруватися собі в цьому калькуляторі :
http://2108.lviv.ua/tools/gear.zip

Терміни до статті:

  • 18 ряд кпп
  • тюнинг кпп ваз 2108
  • 18 ряд кпп цена
  • 18 ряд
  • тюнинг кпп сенс
  • 18 ряд кпп ваз
  • ремонт кпп сенс своими руками
  • тюнинг кпп ваз 2110
  • Є■эшэу ъяя
  • 18 ряд кпп ваз цена

5 коментарів

  1. А это ты на каком моторе так езди на 1.3 или на 1.6?
    А за блок 081 не знаешь на сколько точится?

    Коментар by Max21081 — 17 Листопада, 2009 @ 22:00

  2. Привіт!
    Підскажи де ти купляв 18-й ряд(200$)? Як є можливість напиши електронну адресу, або контактний телефон магазину. Дякую.

    Коментар by Сергей — 25 Листопада, 2010 @ 19:02

  3. Подивись на дату. То було в 2006 році.
    Зараз 18 ряд новий коштує біля 4000 грн.

    Коментар by vovka — 25 Листопада, 2010 @ 19:03

  4. Вибачай, не звернув увагу на дату.
    Підкажи, як шо 18 ряд з 6-ою передачею, за скільки можна купити?

    Коментар by Сергей — 1 Грудня, 2010 @ 23:55

  5. підкажіть де придбати 18 ряд

    Коментар by игорь — 9 Січня, 2012 @ 00:11

Leave a comment

Необхідно увійти, щоби відправити коментар.