Моя машина. Lada Samara 2108

Четвер, Листопад 9, 2006, 2:15
Розділ: Автор: vovka

Маю на даний час таку машину.
ВАЗ 2108, білий колір, 1992 р.в.

Двигун

В базі було 1288 кубіків.
Тюнінг розпочався з заміни розпредвала на 55 розпредвал від ОКБ Динаміка.

25.04.2007 було зібрано новий двигун.
Геометрія 79х71, 121 стандартний шатун.
Отримав 1391 кубіків об'єму. Детальніше про мотор тут. Проданий в кінці 2007 в зв'язку з купівлею іншого мотору.

В перших числах 2008 року я купив за немалі гроші мотор 1.6, який вже бачив життя в драгрейсінгу. Це була моя помилка, але на помилках вчаться. через декілька місцях спокійної їзди сталося ось таке.

11.03.2008 тимчасово поставив мотор 21081 з об'ємом 1.1 🙂
Навіть після стандартного 1.3 привикнути до такої втрати потужності було важко.

В липні 2008 нарешті було зібрано мотор з об'ємом 1.6.

Паливна система

Штатний насос було замінено на електричний бензонасос Carter.
Встановлено реле управління бензонасосом.
Детальніше тут

Запалювання

Блок управління MPSZ-ZH. Працює з MAP сенсором від Газелі і ДПКВ від інжекторної 09-099.
4 виводна катушка від Лада Калина.
ВВ провода Brisk від інжекторної 09-099
2 канальний комутатор Енергомаш.
Свічки NGK BPR7ES

Впускна система

Горизонтальні карбюратори Dellorto DHLA 40. Перепробував декілька модифікацій. Спочатку були Dellorto DHLA 40H. Карбюратори емісійного типу з альфиромео, в досить посередньому стані. Потім я встановив універсальні карбюратори DHLA 40. На даний момент стоять універсальні карбюратори DHLA 40E, які в основному стояли на машинах Lotus і були передостанньою моделлю в ряді горизонталок Dellorto.

Фільтри Pipercross, типу "носки".
Дудки 25 мм
Впускний колектор виглядає ось так:
Колектори для Dellorto DHLA 40

Для синхронізації карбюраторів використовую прибор Carbtune Pro

Настройка суміші здійснюється за допомогою ШДК Innovate LM-2

КПП

Спочатку з моторами 1.3-1.4 я поставив в КПП 18 ряд з парою 4.13, а 5 передачу залишив стандартною.
В даний момент в КПП встановлено 7 ряд з тією ж ГП 4.13 і стандартною 5 передачею.

Ходова частина

Опорні підшипники Асомі
Опорні підшипники Асомі

Пружини Eibach Pro Kit -30mm
Eibach Pro Kit -30mm

Амортизатори Plaza Sport SP30

Підсилена передня опора двигуна Техномастер
Підсилювач рульової рейки Техномастер

Випускна система

Було змінено все.
Замість стандартного вихлопу було встановлено павук 4-2-1, виробництва фірми ****, з виходом 51 мм.
Павук 4-2-1 фірми ****

Середня частина NEX. Резонатор. 51мм труба.
Середня частина NEX
Глушник фірми NEX. 51 вхід, вихід помоєму 83мм
глушник NEX
На даний момент я поміняв паук 4-2-1 на паук УСА 4-1 і вкоротив його.

Музика

Компоненти "Magnat Xperience 213", магнітола Alpine, бліни "Урал".
Не фанат музики, тому тут нема про що розповідати.

Інше

Електросклопідйомники "Урал".
Габарити в стилі american-style
Тахометр Autometer
autometer тахометр
Ковані диски ВСМПО Фантазія

Декілька фото

 
машина ваз 2108
драгрейсінг

раллі спрінт

Терміни до статті:

  • zubylo lviv ua
  • де у львові роблять тюнінг вазів
  • зубило львів
  • lada 2108
  • ëàäà
  • машина самара
  • лада 2108
  • zubilo lviv ua
  • lada (
  • www 2108 kiev ua

26 Comments

  1. Не знаєш де можна купити вал матер мотор 54 або 52 ???

    Comment by Саша — Грудень 14, 2006 @ 23:39

  2. Конкретно мастермотор незнаю. Але на базарі на Зеленій є магазинчик з тюнінгов Проспорт. Вот там можна купити 54 вал від проспорта (точна копія мастермотора). Привезуть під заказ.

    Comment by vovka — Грудень 22, 2006 @ 13:09

  3. За скільки можна купити 2108-му тачілу в такому стані або кращому?
    За 3 штуки?

    Comment by mcandre — Січень 6, 2007 @ 22:38

  4. Я купляв в березні 2004 року за 2900 на Кривчицях.
    Кузов був в ідеальному стані, взагалі ніде не гнилий. Мотор, коробка також. Якби не тюнінг, дотепер би туда не лазив. Тільки в ходовій прийшлося дещо міняти.

    Зараз ціни вроді виросли.. В 3000 можеш не вкластися. Треба шукати.

    Comment by vovka — Січень 6, 2007 @ 22:57

  5. Машинка бачу німка – в самого цих років, гарні йшли німки тих років, дуже радий своєю. Радує те, що ема синіх писалок, мухобойок іт.д, придбати 14-ті або 15-ті диски, обвіс – буде бомба!
    Привіт з http://www.2108.kiev.ua !!!

    Comment by User-king — Лютий 9, 2007 @ 01:40

  6. To User-King:
    Ага, німка. Ну синіх пісалок, мухобойок, спойлерів і т.п. нема і небуде 🙂 Диски хочу 14 ВСМПО Соляріс, мають нормально виглядати. Нарахунок обвісу ще не думав, і щось не горю бажанням 🙂

    Comment by vovka — Лютий 9, 2007 @ 13:39

  7. Привет прани меня интересует вопрос на 99 ку инж компрессор мона купить у вас ???

    Comment by Степан — Березень 19, 2007 @ 13:17

  8. в мене тож німка 92 в ідеальному стані тіки вот хочю диски прикупити і незнаю як вгадати , недавно вдало попрацював зкарбюратором солекс 1.3 кубатури з трамблером поміняв бігунок бо був вбитий вакум на трамблері поміняв стала динамічніше 100 км за 14 секунд , а зкарбюратором були проблеми провали і ривки при розгоні 2 3 передачі але після успішного перегляду карбуратора все це зникло о і поставив свічі бош зелені з Polend покищо задоволений на трасы пробував 163 км макс

    Comment by Рома — Серпень 21, 2007 @ 21:22

  9. Рома
    Якщо хочеш легкі і міцні диски то або ВСМПО або SLIK. На salda.ru і slik.com.ru є їхні каталоги. Але то відносно дорогі диски. З дешевших я навіть незнаю що порадити.. Хіба на диски League зверни увагу, якість непогана і є досить легкі моделі.

    Класна в тебе максималка. Моя щось більше 160 нехоче. Підвіску треба робити. До 140 швидко розганяється, а вот далі включаю 5 передачу і дуже тяжко, вище 4200 оборотів неможу розігнати, а в моторі вся сила живе після 4500 🙂
    Розгін до 100 за 14 секунд щось невірю. Як для стандартної 1.3 це дуже хороший час.
    Приїжджай 1 вересня на гонки – провірим 🙂

    Comment by vovka — Серпень 21, 2007 @ 22:39

  10. Ги))) круто))) в мене також ВАЗ-2108 є))) тільки от стан в неї куди гірший… хочу її до відмінного стану довести, тільки от щось відчуваю грошей не хватить… збираю бабло на тюнінг)) я веб сайти кліпаю індивідуальний дизайн верстка програмування ДЕШЕВО… звертайтесь кому не лєнь))) і цей сайт також перемутити можу (безкоштовно!) для реклами)))

    кому цікаво пишіть на мило L-Anri@rambler.ru

    Comment by Anri — Вересень 25, 2007 @ 21:35

  11. машинка супер ! грошей пішло багато але бачу тільки в то що дає реальний результат.

    Цікавить питання хто тобі робив головку і скільки заплатив ?

    Comment by As — Січень 4, 2008 @ 23:27

  12. Так, наразі я вкладав гроші в техніку, але на черзі обвіс Lukoil-Racing і повна перекраска нормальною фарбою 🙂 А, ну і ще зроблю мотор 1.6 за зиму 🙂
    Головку робив хороший знайомий зі Львова, тому за роботу (канали, камера згоряння) платив символічні гроші, а по запчастинах і роботі на станках біля 500 грн получилося (клапана, облегчити клапана на станку, притерти, фрезернути голову під степінь 11, зробити 30 градусні фаски ну і ще там по мілочах) + распредвал бу 120$ + шестерня 100 грн. Оцей тіп робив голову. А в нього самого 1.6 8v, квотер 14.2, головка правда значно краща (великі клапана, пружини шрік, цельний толкатель, бронзові направляючі, вал 12.6 і т.п.).

    Comment by vovka — Січень 5, 2008 @ 00:25

  13. А “цей тіп” звати його вроді Саша може допомогти з головою (які ціни ?).
    Маю одне питання, що краще поїде
    1. облегшені стандартні клапани+бронзові напрвляючі+титанові тарілки чи
    2. клапани 39*34 +бронзові напрвляючі+титанові тарілки
    який буде ресурс голови з великими клапанами ???
    що дає цільний толкатель ???
    дякую за відповіді !!!

    Comment by As — Січень 9, 2008 @ 19:24

  14. День добрий…де можливо купити вказаний вище тахометер….і скільки він вартує….

    Comment by bosch — Січень 18, 2008 @ 16:35

  15. Тахометр я купував на ebay.com – ціна біля 150$.

    Comment by vovka — Січень 18, 2008 @ 19:18

  16. to [b]As[/b]:
    так, його звати Саша. З головою може допомогти. Про ціни треба говорити з ним.

    Щоб сказати що краще поїде треба знати який мотор. Наприклад клапана 39х34 нема смислу ставити на мотор 1.3 або 1.4.
    Цільний толкатєль потрібен тільки тоді коли планується використання дуже злого вала, з підйомом >12mm.

    Про ресурс сказати нічого неможу, я думаю він буде менший чим в стандарта, питання в тому “наскільки”, в Саші голова на великих клапанах вже десь 3 роки, пробіг неможу сказати.

    Comment by vovka — Січень 18, 2008 @ 19:25

  17. Вов, а с новой 21099 с мотором 1,6 что можно делать :)?

    а то я сейчас в роздумиях, думаю её брать 🙂

    Comment by and1 — Січень 22, 2008 @ 17:19

  18. Всім привіт!
    Маю до Вас запитання: яке щеплення Ви порадите поставити на 2108?
    Дякую.

    Comment by Bodik — Серпень 28, 2008 @ 16:27

  19. бачив на зеленій диск ВСМПО такий як твої, не хочеш на запаску? =) 11 павільон на авторинку

    Comment by witalik88 — Серпень 17, 2009 @ 22:21

  20. ні дякую 🙂
    а яка ціна на ці диски зараз у Львові ?

    Comment by vovka — Серпень 17, 2009 @ 22:39

  21. Дорого) легкосплавні литі я питав для себе 300-400$, ковані десь 500$

    Comment by witalik88 — Серпень 18, 2009 @ 08:07

  22. Я хочу собі 15 литі GT-R на ВАЗ 2106, та шини за 170$ з афігенним узором. Так шо краще ставити ковку і слікі чи дорогі але гарні колеса щоб цьолки пісяли гарячим… 🙂

    Comment by witalik88 — Серпень 18, 2009 @ 08:19

  23. в Украине продаётся этот блок управления МПСЗ?

    Comment by женя — Січень 21, 2010 @ 17:17

  24. Продається.

    http://mpsz.ru/forum/contact.php
    Украина, г. Харьков Сергей, E-Mail: sergey@dybtan.net, Тел: +38 067 578 40 07

    Пересилка по Україні. Я там заказував.

    Comment by vovka — Січень 21, 2010 @ 18:01

  25. Подскажите пожалуйста где сейчас можно приобрести разпредвал Динамика 55??? буду очень благодарен

    Comment by Василий — Лютий 5, 2010 @ 16:15

  26. Скільки коштує прямоточна система (середняїглушак)
    ціна і де купляв???

    Comment by Yura — Квітень 26, 2010 @ 11:29

Leave a comment

Необхідно увійти, щоби відправити коментар.