Тюнінг паливної системи ВАЗ 2108

Вівторок, Вересень 16, 2008, 16:38
Розділ: Тюнінг Автор: vovka

Збільшення потужності двигуна тягне за собою більші вимоги до паливної системи. Продуктивності стандартного бензонасосу вже починає бракувати, крім того на змаганнях дуже важлива надійність. Потрібно забезпечити стійкість до високої температури навколишнього середовища і потрібний стабільний тиск палива на всіх оборотах.
Тому я вирішив капітально вдосконалити паливну систему ВАЗ 2108. Після детальних пошуків інформації в інтернеті (переважно англомовному секторі) я встановив такі запчастини:

  • електробензонасос Carter P60504 (Federal Mogul) низького тиску
  • регулятор тиску Holley
  • реле управління бензонасосом

Загальний бюджет 130$.

Електробензонасос Carter P60504 постачається разом з бензиновим фільтром і має такі характеристики:

EXTERNAL MOUNT UNIVERSAL 12V ELECTRIC
FOR CARBURETED CARS AND TRUCKS IMPORT & DOMESTIC
NOT FOR FUEL INJECTION
filter attached to the inlet to protect the pump
Negative ground
Free Flow Rate: 30 gph
Maximum Pressure (psi): 4 psi
Inlet Size: 5/16 in.
Inlet Quantity: Single
Inlet Attachment: Hose barb
Outlet Size: 5/16 in.
Outlet Quantity: Single
Outlet Attachment: Hose barb

Інструкція по установці насосів Carter і їх перевірці знаходиться тут
http://www.carterfueldelivery.com/fuelpumps/pdf/support/TEC1620.pdf

Фото нового насоса:
Carter fuel pump P60504
Встановлений насос:
Carter fuel pump P60504 встановлений на ВАЗ 2108

Купити електробензонасос можна тут:

Carter P60504 In-Line Electric Fuel Pump (Automotive)


List Price: $42.70 USD
New From: $37.90 USD In Stock
Used from: $36.30 USD In Stock

Штуцери на вхід і вихід співпадають зі стандартними 2108 (діаметр 8мм або і 5/16"). Продуктивність 30 галонів в годину приблизно в 3 рази більша чим в реально продуктивність стандартного насосу типу Пекар. Максимальний тиск 4psi, тоді як для карбюраторів Dellorto рекомендується тиск не більше 2-2.5psi, тому потрібно про всяк випадок поставити регулятор тиску палива.

Регулятор я вибрав недорогий Holley 12-804 (чи 12-500, точно не памятаю, там різниця тільки в кольорі). Виглядає ось так:
Holley fuel regulator low pressure

HOLLEY PERFORMANCE Low Pressure Fuel Regulator
# Regulates fuel pressure 1-4 psi
# 3/8" npt ports
# Great for reducing the excessive fuel pressure on imports and other applications

Інструкція і схеми підключення тут:
http://www.holley.com/12-804.asp

Купити можна тут:

Holley 12-804 Fuel Pressure Regulator (Automotive)


List Price: $33.79 USD
New From: $29.67 USD In Stock
Used from: $55.88 USD In Stock

Постачається без штуцерів для підключення бензошлангів. Є один вхідний порт і два вихідних порти з різьбою 3/8". З підбором штуцерів нема проблем, в магазині "1001 дрібниця" на Науковій по 2-3 гривні купив необхідні штуцери.

Для управління бензонасосом я замовив розробку реле на основі такої схемі
Респект і уважуха чуваку з ніком DarkWind з Львівського Тюнінг-Клубу, який взявся за реалізацію реле 🙂
Тепер бензонасос працює 10 секунд після включення запалювання і відключається. Якщо ж машину завести то реле включає насос на основі імпульсів на катушці запалювання.

Катаюся вже з такою системою декілька місяців - все працює добре, нарікань нема.
Стандартний бензонасос залишився в якості резервного на всякий випадок. В разі чого можна перекинути декілька шлангів і спокійно доїхати додому.

Декілька корисних посилань:
http://dinsen.net/murena/electrics/fuelpump
http://www.yawpower.com/fueldel.html

Терміни до статті:

  • ВАЗ 2108
  • тюнинг ваз 2108
  • Тюнінг ваз 2108
  • ваз2108
  • 2108 тюнинг
  • тюнинг ваз 2108 фото
  • Carter P60504
  • розхід палива ваз 2108
  • тюнинг карбюратора ваз 2108
  • бензонасос ваз 2108

6 Comments

  1. і на скільки зростає потужність автомобіля?

    Comment by StifleR — Вересень 26, 2008 @ 15:49

  2. Я незнаю.
    Бензину має бути достатньо – от і все. Якщо для твого мотору хватає стандартного бензонасосу – тоді від установки цих запчастин потужності не добавиться. Якщо бензину не достатньо, особливо на високих оборотах – тоді зрозуміло що добавиться досить суттєво, так як коли нема бензину машина просто не їде. Крім того коли нехватає бензину (бідна суміш) є велика ймовірність на високих оборотах спалити мотор.

    Comment by vovka — Вересень 26, 2008 @ 17:56

  3. При цій системі збільшується росхід палива?

    Comment by Mukola — Грудень 30, 2008 @ 10:18

  4. На розхід палива ця система ніяк не впливає.

    Comment by vovka — Грудень 30, 2008 @ 11:20

  5. доречі я свій так і спалив перегородки в клапанах посипались за 30 тис тому на паливомає бути коли 5 та тоді газ до поліка і їдемо але незабуваємо про безпеку

    Comment by Степан — Січень 6, 2009 @ 00:52

  6. Буду очень обязан если ты подскажешь номер микросхемы и реле.

    Comment by sava — Жовтень 25, 2009 @ 13:29

Leave a comment

Необхідно увійти, щоби відправити коментар.