Зняття ГБЦ з ВАЗ 2108

Понеділок, 5 Лютого, 2007, 22:38
Розділ: Ремонт Автор: vovka

Почав розбирати мотор.
Щоб полегшити зняття мотору рішив спочатку зняти головку блока циліндрів.
Напишу пару слів про то як я зняв ГБЦ.

Знімав перший раз, тому гнилими помідорами не кидайте 🙂
Посуті процес не є складний.
Обовязково зливаємо охолоджуючу рідину (з радіатора і з блоку циліндрів) – бо я цим злегковажив і потім мав певні проблеми 🙂
Знімаємо повітряний фільтр, карбюратор, від’єднюємо всі шланги з головки, пару проводі до датчиків. Для цього потрібен в принципі ключ на 13 і викрутка.
Відкручуємо штани від випускного колектора ключем на 13. Бажано мати накидний ключ, а не звичайний, тоді це значно спростить процес.
Відкручуємо трамблер. Тепер нам потрібно зняти оцю частину до якої прикручений трамблер, і яка тримається на 2 штирях внизу і одному болту всередині (малозамітний доречі, а в книжці я про нього не знайшов згадки). Так вот треба викрутити цей болт внутрішнім шестигранником на 5.
Знімаємо кожух ремня ГРМ ключем на 10.

Послаблюємо натяжний ролик.
Знімаємо ремінь.
Знімаємо шестерню распредвала. Спочатку відкручуємо гайку і знімаєм шайбу, а потім двома викрутками підважуємо її несильно і вона легко виходить.
Знімаємо натяжний ролик.
Тепер можна почати відкручувати головку.
Знімаємо кришку головки.
Бачимо 10 болтів на внутрішній шестигранник на 10.
Затягнуті вони досить потужно 🙂
Відкручуємо. Бажано крутити ричагом з великими плечем.
Все, головка вже не тримається, можна знімати. Якщо не хоче зніматися можна трошки підважити викрутками, але можна сильніше дьоргнути 🙂
ГБЦ буде знята разом з впускним і випускним колектором, які можна вже досить легко відкрутити пізніше, бо відкручувати їх на незнятій ГБЦ чуть складнувато, особливо якщо немає нормального набору ключів 🙂

Декілька фото:

Зняли кришку головки блока і один підшипник. Для зняття отого подвйного підшипника потрібно мати ще й внутрішній шестигранник на 5.
gbc-1.jpg
Знята ГБЦ на снігу вверх ногами 🙂 Рядом прокладка.
gbc-2.jpg
ГБЦ крупним планом. Не надто товарний вигляд 🙂
gbc-3.jpg
ГБЦ без распредвала
gbc-4.jpg
Блок циліндрів
blok-1.jpg
Блок циліндрів крупним планом. Я забув злити тосол, який от і попав в циліндри.
blok-2.jpg

Фото насправді не зовсім получилися, на них все якось дуже страшно виглядає. Насправді трошки краще. Хоча нагар на поршнях серйозний.
Цікаво, якщо мотор в такому стані їхав до 100 за 12.5 секунд, то цікаво як він поїде після якісної зборки і тюнінга 🙂

Терміни до статті:

  • як зняти мотор 2108
  • Як зняти головку блока
  • як зняти мотор ваз 2109
  • 2108 фото
  • блок цилиндров 2108
  • знимаємо головку ваз
  • як зняти головку ваз 2109
  • блок циліндрів фото
  • як затягнути гбц ваз 2108
  • перший цилиндр

Leave a comment

Необхідно увійти, щоби відправити коментар.