Мотор 21081 1.1
Тимчасово поставили мотор 1.1 покататися 🙂
Знайомий позичив поки не зберем бойовий мотор.
Перші враження різні.
Є один великий недолік в того мотору. Він взагалі не розганяється, навіть не помагає пара 4.13 і 18 ряд і прямоточний вихлоп на 51 трубі 🙂 Наприклад до 100 км/год я ще не розганявся взагалі 🙂
Але є і немало плюсів. Значно менше ШУМУ. Тихенько працює. Холостий рівний і менше 1000.
Бензини хаває дуже мало. Майже в два рази менше чим мій 1.6 на веберах (хавав біля 15 літрів 98 бензину). Зараз получається до 8 літрів по місту, причому планую сміло заливати 92 бензин (степінь сжатія в тому моторі 9.0 на відміну від 1.3 і 1.5 в яких 9.9). Суттєвий плюс з теперішніми цінами на бензин (95 вже 5.45 грн). Двіжок досить легко крутиться в 5000 оборотів. Мій стандартний 1.3 так не крутився. Все таки відчувається різниця великого R/S (відношення довжини шатуна до ходу колінвала) в 1.1 моторі = майже 2. А в 1.3 і 1.5 R/S 1.7.
Загалом хороший варіант суто для міста, але для “гонщегів не підходить”. Для траси я думаю теж не годиться, хоча ще не пробував.
Терміни до статті:
- карбюратор ваз 21081
- ваз 21081 двигатель
- ваз 21081
- Карбюратор Солекс 21081
- Двигатель ВАз 21081
- СОЛЕКС 21081
- регулировка карбюратора ваз 21081
- Ваз 2108 двигатель 1 1
- двигатель 21081
- регулировка карбюратора 21081