Моя машина. Lada Samara 2108

Четвер, 9 Листопада, 2006, 2:15
Розділ: Автор: vovka

Маю на даний час таку машину.
ВАЗ 2108, білий колір, 1992 р.в.

Двигун

В базі було 1288 кубіків.
Тюнінг розпочався з заміни розпредвала на 55 розпредвал від ОКБ Динаміка.

25.04.2007 було зібрано новий двигун.
Геометрія 79х71, 121 стандартний шатун.
Отримав 1391 кубіків об’єму. Детальніше про мотор тут. Проданий в кінці 2007 в зв’язку з купівлею іншого мотору.

В перших числах 2008 року я купив за немалі гроші мотор 1.6, який вже бачив життя в драгрейсінгу. Це була моя помилка, але на помилках вчаться. через декілька місцях спокійної їзди сталося ось таке.

11.03.2008 тимчасово поставив мотор 21081 з об’ємом 1.1 🙂
Навіть після стандартного 1.3 привикнути до такої втрати потужності було важко.

В липні 2008 нарешті було зібрано мотор з об’ємом 1.6.

Паливна система

Штатний насос було замінено на електричний бензонасос Carter.
Встановлено реле управління бензонасосом.
Детальніше тут

Запалювання

Блок управління MPSZ-ZH. Працює з MAP сенсором від Газелі і ДПКВ від інжекторної 09-099.
4 виводна катушка від Лада Калина.
ВВ провода Brisk від інжекторної 09-099
2 канальний комутатор Енергомаш.
Свічки NGK BPR7ES

Впускна система

Горизонтальні карбюратори Dellorto DHLA 40. Перепробував декілька модифікацій. Спочатку були Dellorto DHLA 40H. Карбюратори емісійного типу з альфиромео, в досить посередньому стані. Потім я встановив універсальні карбюратори DHLA 40. На даний момент стоять універсальні карбюратори DHLA 40E, які в основному стояли на машинах Lotus і були передостанньою моделлю в ряді горизонталок Dellorto.

Фільтри Pipercross, типу “носки”.
Дудки 25 мм
Впускний колектор виглядає ось так:
Колектори для Dellorto DHLA 40

Для синхронізації карбюраторів використовую прибор Carbtune Pro

Настройка суміші здійснюється за допомогою ШДК Innovate LM-2

КПП

Спочатку з моторами 1.3-1.4 я поставив в КПП 18 ряд з парою 4.13, а 5 передачу залишив стандартною.
В даний момент в КПП встановлено 7 ряд з тією ж ГП 4.13 і стандартною 5 передачею.

Ходова частина

Опорні підшипники Асомі
Опорні підшипники Асомі

Пружини Eibach Pro Kit -30mm
Eibach Pro Kit -30mm

Амортизатори Plaza Sport SP30

Підсилена передня опора двигуна Техномастер
Підсилювач рульової рейки Техномастер

Випускна система

Було змінено все.
Замість стандартного вихлопу було встановлено павук 4-2-1, виробництва фірми ****, з виходом 51 мм.
Павук 4-2-1 фірми ****

Середня частина NEX. Резонатор. 51мм труба.
Середня частина NEX
Глушник фірми NEX. 51 вхід, вихід помоєму 83мм
глушник NEX
На даний момент я поміняв паук 4-2-1 на паук УСА 4-1 і вкоротив його.

Музика

Компоненти “Magnat Xperience 213”, магнітола Alpine, бліни “Урал”.
Не фанат музики, тому тут нема про що розповідати.

Інше

Електросклопідйомники “Урал”.
Габарити в стилі american-style
Тахометр Autometer
autometer тахометр
Ковані диски ВСМПО Фантазія

Декілька фото

 
машина ваз 2108
драгрейсінг

раллі спрінт

Терміни до статті:

  • zubylo lviv ua
  • де у львові роблять тюнінг вазів
  • lada 2108
  • зубило львів
  • машина самара
  • ëàäà
  • лада 2108
  • zubilo lviv ua
  • lada (
  • www 2108 kiev ua

26 коментарів

  1. Не знаєш де можна купити вал матер мотор 54 або 52 ???

    Коментар by Саша — 14 Грудня, 2006 @ 23:39

  2. Конкретно мастермотор незнаю. Але на базарі на Зеленій є магазинчик з тюнінгов Проспорт. Вот там можна купити 54 вал від проспорта (точна копія мастермотора). Привезуть під заказ.

    Коментар by vovka — 22 Грудня, 2006 @ 13:09

  3. За скільки можна купити 2108-му тачілу в такому стані або кращому?
    За 3 штуки?

    Коментар by mcandre — 6 Січня, 2007 @ 22:38

  4. Я купляв в березні 2004 року за 2900 на Кривчицях.
    Кузов був в ідеальному стані, взагалі ніде не гнилий. Мотор, коробка також. Якби не тюнінг, дотепер би туда не лазив. Тільки в ходовій прийшлося дещо міняти.

    Зараз ціни вроді виросли.. В 3000 можеш не вкластися. Треба шукати.

    Коментар by vovka — 6 Січня, 2007 @ 22:57

  5. Машинка бачу німка – в самого цих років, гарні йшли німки тих років, дуже радий своєю. Радує те, що ема синіх писалок, мухобойок іт.д, придбати 14-ті або 15-ті диски, обвіс – буде бомба!
    Привіт з http://www.2108.kiev.ua !!!

    Коментар by User-king — 9 Лютого, 2007 @ 01:40

  6. To User-King:
    Ага, німка. Ну синіх пісалок, мухобойок, спойлерів і т.п. нема і небуде 🙂 Диски хочу 14 ВСМПО Соляріс, мають нормально виглядати. Нарахунок обвісу ще не думав, і щось не горю бажанням 🙂

    Коментар by vovka — 9 Лютого, 2007 @ 13:39

  7. Привет прани меня интересует вопрос на 99 ку инж компрессор мона купить у вас ???

    Коментар by Степан — 19 Березня, 2007 @ 13:17

  8. в мене тож німка 92 в ідеальному стані тіки вот хочю диски прикупити і незнаю як вгадати , недавно вдало попрацював зкарбюратором солекс 1.3 кубатури з трамблером поміняв бігунок бо був вбитий вакум на трамблері поміняв стала динамічніше 100 км за 14 секунд , а зкарбюратором були проблеми провали і ривки при розгоні 2 3 передачі але після успішного перегляду карбуратора все це зникло о і поставив свічі бош зелені з Polend покищо задоволений на трасы пробував 163 км макс

    Коментар by Рома — 21 Серпня, 2007 @ 21:22

  9. Рома
    Якщо хочеш легкі і міцні диски то або ВСМПО або SLIK. На salda.ru і slik.com.ru є їхні каталоги. Але то відносно дорогі диски. З дешевших я навіть незнаю що порадити.. Хіба на диски League зверни увагу, якість непогана і є досить легкі моделі.

    Класна в тебе максималка. Моя щось більше 160 нехоче. Підвіску треба робити. До 140 швидко розганяється, а вот далі включаю 5 передачу і дуже тяжко, вище 4200 оборотів неможу розігнати, а в моторі вся сила живе після 4500 🙂
    Розгін до 100 за 14 секунд щось невірю. Як для стандартної 1.3 це дуже хороший час.
    Приїжджай 1 вересня на гонки – провірим 🙂

    Коментар by vovka — 21 Серпня, 2007 @ 22:39