Покупка роторного мотора ВАЗ-415 з торцевим впуском
Сезон 2009 закінчився невдало. З моїм непоганим мотором 1.6 8v, з яким було показано непоганий час на драгбитві у Вінниці, сталася аварія. Після чергових гонок в Мукачево (на яких було зайнято перше місце), недокрутили повітряні фільтри, і по дорозі, в горах, за 100км від Львова в 22:00 , відкрутилась гайка, попала в мотор, і на цьому все. Погнуті клапана, і серйозні царапини в циліндрі. Додому приїхав на шнурку, на щастя знайомий їхав попереду, і згодився мою машину потягнути.
Стало очевидно, що ремонт мотора потягне немало грошей, але крім того нехотілося повторюватися і збирати знову аналогічний мотор – це пройдений етап. Крім того 2009 рік вже закінчувався, в 2010 конкуренти мабуть поїдуть краще, і з таким мотором вже тяжко буде показувати хороші результати.
Я бачив декілька варіантів розвитку, але однозначно від 8 клапанів треба було відмовлятись.
1. Атмосферний 16v мотор і його тюнінгувати.
2. Турбо мотор 16v
Однак в цих варіантах були серйозні мінуси.
1. Бюджет. Це було дорого для мене на той час. Небуло зайвих 3000-4000 $ у випадку з атмомотором, і більше 4000$ у випадку з турбо.
2. В мене немає достатньо знань по турботемі, і небуло у Львові толкових спеціалістів на той час.
Таким чином поки я думав що робити, йшов 2010 рік, і щоб машина не стояла на місці, зібрав зовсім недорогий мотор 1.4, з яким теж виграв декілька змагань 🙂
Але це все було не те. Нецікаво.
І тут в один прекрасний день на форумі Картюнінга, появилась оця тема:
http://www.kartuning.ru/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=1754
Продавалися роторні мотори. Знаходились аж в Казані, в Росії.
Давно мріяв про роторний мотор ВАЗ, але в силу різних обставин всерйоз про нього не замислювався:
- недешево
- їх нема в Україні, а купувати їх не бачивши вживу – ризиковано
- у Львові їх ніхто не відремонтує
- я його теж не відремонтую так як немає документації
- практично повна відсутність запчастин.
- невеликий ресурс
Мінуси були серйозні, але бажання отримати такий мотор було більше 🙂
Тому почалися переговори по покупці. Продавець kasp мав великий досвід з роторними моторами, тому я йому повірив на слово.
Вибрав самий дешевий варіант. Подумав що немаючи досвіду купувати дуже дорогий тюнінгований ротор – безглуздо, так як вбити його елементарно.
Отже мотор ВАЗ-415, з торцевим впуском, ставився заводом АвтоВАЗ на ВАЗ-2108-91, ВАЗ 2109-91, ВАЗ 21099-91
Декілька місяців все узгоджували, по комплектації і т.п., так як я банально не знав що крім “пакета” треба ще, щоби пакет став мотором 🙂 на місці я ж недістану якихось специфічних запчастин. Тому купити треба було все необхідне.
І от, 17.02.2011, відправлено гроші в Казань.
Пройшло ще декілька місяців. Вирішувалось питання доставки і вироблення документів на мотор в МРЕО Тольятті.
Де Казань, а де Львів, ще й різні держави – з доставкою не все просто. Знайшов знайомого в Донецьку, який їздить в Ростов-на-Дону. Він згодився з Ростова забрати мотор. Попросив продавця відправити кур’єром по Росії з Казані в Ростов. Це коштувало 100$. Дорого, але що робити.
Мотор забрали без проблем, перевезли через кордон в Донецьк. І з Донецька з допомогою кур’єра Гюнсел, за 150 грн мотор був доставлений у Львів 🙂 В нас все ж тарифи на доставку значно нижчі чим в Росії. Ітого доставка+митниця+послуги обійшлись в 300$.
5 травня 2011 я отримав мотор і документи до нього.
Доки:
Мотор:
Попереду довга робота, щоби цей мотор заставити швидко їхати. Все дуже ускладнюється відсутністю інформації.
Потрібно виготовити впускний і випускний колектори, зробити систему запалювання, так як в ротора вона унікальна, купити і встановити масляний радіатор, та цілу купу інших дрібниць, які на звичайних вазах робляться за один день, а тут займають значно більше часу. Але про це вже в інших постах.
Терміни до статті:
- купить роторный двигатель
- ваз-415
- продам роторный двигатель
- ваз 415 купить
- роторный двигатель купить
- ваз-415 купить
- роторный двигатель ваз купить
- роторний двигун ваз
- ваз 415 цена
- продам роторный двигатель ваз