Драг в Луцьку 6.10.2007

Четвер, 11 Жовтня, 2007, 16:21
Розділ: Драгрейсінг Автор: vovka

В суботу зробили вилазку в Луцьк на місцевий драг. Дуже вже хотілося попробувати нові карбюратори в бойовому режимі і поміряти час на 402 метрах а заодно і розхід бензину по трасі.
Зі Львова поїхали 2 машинами – я і вишнева вісімка-драгстер. По дорозі до Луцька ніяких проблем не виникало, ДАІ помічено не було взагалі. Траса до Луцька трохи вбита, але їхати можна.

Виміряв розхід бензини. Було залито 43 літри, і вдалося проїхати 380 км + ще добрих 20км на драгу в режимі “газ в пол”. Плюс на наступний день по Львову на тій бензині ще проїхав біля 40 км. Ітого получається менше 10л/100км. Dellorto rulezzz 🙂

Драг. Грошей за в’їзд з нас не взяли – дрібниця, але приємно.
Покриття траси в аеропорті (село Крупа біля Луцька) нормальне. Для охорони порядку приїхав цілий мікроавтобус беркуту 🙂
Замір часу здійснювався рівненською телеметрією.
Реєстрація в класі до 1400 куб. см. коштувала 50 грн. Вроді би небагато, але тим не менше зареєструвалося всього лише 3 машини. Я, мій головний конкурент рівненська чорна 08 (з “цікавим” мотором об’ємом більше 1500, і двома вертикальними веберами, була притягнута на лафеті), і Рено Меган 1.4 16v.
Так як в мене машина гражданська то було вирішено перед гонкою провести деяку підготовку. Було знято задню і пасажирську сідушку, знято 4 гумових коврика (вага десь біля 8 кг), викинуто весь хлам з багажнику, знято фільтра з дудок на карбюраторах, знято ремінь генератора, а також було підкачано колеса 🙂

Отже клас до 1400 куб. см.
Заїзди проходять по колу. Тобто кожен їздить з кожним і хто виграв найбільше разів – той і переможець.
Номер 9 – це я (ВАЗ 2108 1.4), номер 10 – Рено, номер 21 – рівненська 2108.

Заїзд з Меганом. Чесно кажучи гра в одні ворота. Було два заїзди, я в них не напрягався, до фінішу доїжджав на 5 передачі. Ось результати:

9 10
Час реакції на старті: 0.000 Час реакції на старті: 0.000
Час проходження траси: 18.669 Час проходження траси: 19.973
Час “чистого” проходження: 18.669 Час “чистого” проходження: 19.973
10 9
Час реакції на старті: 0.380 Час реакції на старті: 0.431
Час проходження траси: 20.734 Час проходження траси: 18.679
Час “чистого” проходження: 20.354 Час “чистого” проходження: 18.248

Наступна пара учасників – Рено Меган і рівненьска 2108. Тут теж по суті гра в одні ворота. Важко ганятися на стандартних іномарках з підготовленими ВАЗами.

10 21
Час реакції на старті: 0.199 Час реакції на старті: 0.051
Час проходження траси: 20.634 Час проходження траси: 16.706
Час “чистого” проходження: 20.435 Час “чистого” проходження: 16.655

Судячи з часу рівненська 08 їхала в повну силу 🙂 І чесно кажучи я трошки злякався, бо у Львові телефоном на необлегшеній машині наміряв в себе 16.8 🙂

Фінальна пара, хто виграє той і переможець класу і той отримає 1000 грн призових. Я і рівненська 2108. Бачу що ровенчани хвилюються 🙂
Перший заїзд. Старт практично однаковий, першу передачу я програю, на другій доганяю, на третій легко обганяю його на 2 корпуса 🙂
Має бути ще один заїзд, але ровенчанин поїхав щось крутити в машині. Незважаючи на те що регламент дозволяє 5хв паузи, я змушений був чекати на старті більше 15хв.
Нарешті появилася 2108. Другий заїзд. Знаючи що перевагу в 2 корпуси відіграти йому буде тяжко, я свідомо стартую після нього. На фініш приїжджаємо з перевагою в 1 корпус в мою пользу 🙂 Гонки в класі 1400 закінчені 🙂 Дуже приємно було виграти в машини якій я програвав практично на протязі всього року.
Ось результати:

21 9
Час реакції на старті: 0.012 Час реакції на старті: 0.084
Час проходження траси: 16.691 Час проходження траси: 16.266
Час “чистого” проходження: 16.679 Час “чистого” проходження: 16.182
9 21
Час реакції на старті: 0.247 Час реакції на старті: 0.046
Час проходження траси: 16.458 Час проходження траси: 16.581
Час “чистого” проходження: 16.211 Час “чистого” проходження: 16.535

Тепер знаю свій рекордний час в цьому році – 16.266. Перед установкою карбюраторів було 17.4. Прибавка відчутна.

Як переможець класу до 1400 я згодився ганяти в класі до 1600.
Там вже було біля 7 машин. Переважно стандартні Ланоси 1.5, 1.6 16v, Део Нексія, Ніссан Санні, наша бойова вишнева вісімка. Заїзди відбувалися так само по круговій системі, кожен їздив з кожним і потім фінал.
Я і наша 08 без напрягу виграли у всіх. Єдиний хто трошки пручався в заїзді зі мною був Ланос 1.6 16v (106 коняк з заводу вроді, номер 22 якщо не помиляюся) В очному поєдинку я програв вишневій лафетній 08 1.6 дофіга корпусів, біля 2 секунд, тим не менше лишився задоволений 🙂
Результати:
Номер 11 – наша вишнева 2108 1.6
Номер 9 – я, ваз 2108 1.4
Номер 13 – Ланос 1.6 16v
Номер 8 – Део Нексія
Номер 22 – Ніссан Санні

11 8
Час реакції на старті: 0.100 Час реакції на старті: 0.454
Час проходження траси: 15.854 Час проходження траси: 16.207
Час “чистого” проходження: 15.754 Час “чистого” проходження: 15.753
13 22
Час реакції на старті: 0.542 Час реакції на старті: 0.012
Час проходження траси: 18.087 Час проходження траси: 17.510
Час “чистого” проходження: 17.545 Час “чистого” проходження: 17.498
9 17
Час реакції на старті: 0.194 Час реакції на старті: 0.194
Час проходження траси: 18.598 Час проходження траси: 20.287
Час “чистого” проходження: 18.404 Час “чистого” проходження: 20.093
13 11
Час реакції на старті: 0.441 Час реакції на старті: 0.149
Час проходження траси: 17.610 Час проходження траси: 14.797
Час “чистого” проходження: 17.169 Час “чистого” проходження: 14.648
13 8
Час реакції на старті: 0.451 Час реакції на старті: 0.514
Час проходження траси: 18.093 Час проходження траси: 20.132
Час “чистого” проходження: 17.642 Час “чистого” проходження: 19.618
11 17
Час реакції на старті: 0.728 Час реакції на старті: 0.514
Час проходження траси: 15.884 Час проходження траси: 20.260
Час “чистого” проходження: 15.156 Час “чистого” проходження: 19.746
13 9
Час реакції на старті: 0.537 Час реакції на старті: 0.206
Час проходження траси: 17.908 Час проходження траси: 17.559
Час “чистого” проходження: 17.371 Час “чистого” проходження: 17.353
11 22
Час реакції на старті: 0.327 Час реакції на старті: 0.432
Час проходження траси: 15.694 Час проходження траси: 17.731
Час “чистого” проходження: 15.367 Час “чистого” проходження: 17.299
8 17
Час реакції на старті: 0.371 Час реакції на старті: 0.434
Час проходження траси: 19.817 Час проходження траси: 19.738
Час “чистого” проходження: 19.446 Час “чистого” проходження: 19.304
9 11
Час реакції на старті: 0.023 Час реакції на старті: 0.485
Час проходження траси: 16.903 Час проходження траси: 15.151
Час “чистого” проходження: 16.880 Час “чистого” проходження: 14.666
8 22
Час реакції на старті: 0.555 Час реакції на старті: 0.328
Час проходження траси: 19.893 Час проходження траси: 18.220
Час “чистого” проходження: 19.338 Час “чистого” проходження: 17.892
8 9
Час реакції на старті: 0.664 Час реакції на старті: 0.125
Час проходження траси: 20.181 Час проходження траси: 19.188
Час “чистого” проходження: 19.517 Час “чистого” проходження: 19.063
17 13
Час реакції на старті: 0.716 Час реакції на старті: 0.318
Час проходження траси: 19.950 Час проходження траси: 17.864
Час “чистого” проходження: 19.234 Час “чистого” проходження: 17.546
9 22
Час реакції на старті: 0.508 Час реакції на старті: 0.091
Час проходження траси: 16.978 Час проходження траси: 17.574
Час “чистого” проходження: 16.470 Час “чистого” проходження: 17.483
17 22
Час реакції на старті: 0.075 Час реакції на старті: 0.430
Час проходження траси: 19.413 Час проходження траси: 17.850
Час “чистого” проходження: 19.338 Час “чистого” проходження: 17.420

9 11 (фінал)
Час реакції на старті: 0.145 Час реакції на старті: 0.247
Час проходження траси: 16.489 Час проходження траси: 15.219
Час “чистого” проходження: 16.344 Час “чистого” проходження: 14.972

Декілька фото:

Рівненська 2108
rovno2108.jpg
Львівська 2108 (Саня)
sanya2108.jpg
Мій заїзд з Ніссаном:
nissan_vs_vovka2108.jpg
Мій заїзд з Део Нексія
vovka2108_vs_daewoo_nexia.jpg
Мій заїзд з Саньою:
sanya2108_vs_vovka2108_3.jpg
sanya2108_vs_vovka2108_2.jpg
sanya2108_vs_vovka2108.jpg

В класі до 2000 куб. см. виграв Гольф 2 з Луцька. Правда всього 0.003 в нашої 08 (тут виникають питання до телеметрії), і крім того в фінальному заїзді по закону подлості в нашої 08 заклинили дросельні заслонки на одному вебері – відкривалися тільки наполовину 🙁

Загалом гонки прошйли добре, організація нормальна, призові виплачені, чекаємо наступних гонок 🙂

Фото взято звідси:
http://www.red-zone.com.ua/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1191955138

Терміни до статті:

  • део нексия
  • гонки в луцьку
  • гонки у луцьку
  • гонкі луцьк
  • тюнинг висимки
  • гонки луцьк
  • гонкі в луцьку
  • гонки в луцку
  • вісімки машини беушні ваз 2108
  • автоперегони в Луцьку

Leave a comment

Необхідно увійти, щоби відправити коментар.