Драг на Дубенському аеродромі 07.10.2006

Неділя, 4 Лютого, 2007, 23:25
Розділ: Драгрейсінг Автор: vovka


Хоч і з великим запізненням, але напишу пару речень про нашу поїздку на драг в сторону Рівного. На Дубенський воєнний аеродром, на якому буде проводитися Кубок Західної України з драг рейсінг.
Нас зібралося 4 машини в поїздку. Дві з них мали плани прийняти участь. Це був я (клас до 1.4) і заряджений ВАЗ 21083 1.5 (клас до 1.6).
Приїхали на місце змагань, зареєструвалися. Шкода що в моєму класі крім мене було тільки 2 машини – рівненські ВАЗ 2108 1.3, і Ніссан Санні 1.4. Напевно стартові внески в 100 грн відлякали решту народу.

Спочатку була кваліфікація.
Її мета розставити учасників в турнірній сітці так щоб найсильніші машини мали можливість зійтися між собою аж в фіналі.
Кваліфікація
Я її проїхав, скажем так, не напрягаючись, бо була охота зробити якомога більше заїздів.
Одним словом кваліфікувався я найгірше 🙂

Після кваліфікації дали ще 30 хвилин часу щоб підготувати машини до змагань остаточно. Ми вирішили зняти заднє сидіння за той час, фільтр з карбюратора і глушник. Без глушника моя машина стала трошки подібна на спортивну і конкуренти почали хвилюватися 🙂

Заїзди були до двох перемог.
В першому заїзді мене поставили з рівненською ВАЗ 2108 1.3
Перша спроба. Стартую з 6000 оборотів (це була помилка) і непривикнувши до світлофору конкретно програю старт, десь півтора корпуса – до фінішу шансів догнати вже не було.
Мій час на фініші 19.73 проти 19.50 в суперника.

Заїзд з ВАЗ 2108
Відео тут

Друга спроба. Стартую вже з менших обертів, і чуть палю сцеплення – страт більш-менш вдається, і не зважаючи на програв півкорпуса на старті до фінішу я вже перемагаю з відривом в добрих півтора-два корпуса 🙂 Мій час 19.26, а час суперника 19.68
Відео тут

Рішающий заїзд.
Знов злив старт 🙂
До середини траси програвав вже всього капот, а далі.. Далі як виявилося суперник перехвилювався і не включив 3 передачу. А отже я спокійно докотився до фінішу.
Мій час 20.58, час суперника 23.64
По словах колег, суперник зразу вийшов з машини і розбив декількома ударами своє лобове скло. Вот такі от страсті були на трасі 🙂
Відео рішающої спроби: тут

В фіналі мене чекав Nissan Sunny 1.4 який показав найкращий час в кваліфікації.
Заїзд з ніссаном

Перша спроба.
Стартуємо одночасно, перша передача, на другій він чуть відривається, включаю третю і привожу йому капот на фініші 🙂 Вот що значить вдало підібрана коробка, коли фініш якраз на максимально можливих обертах передачі. В даному випадку я фінішував на 7000 на 3 передачі.
Мій час на фініші 19.15. Час Ніссана 19.23.
Відео тут

Друга спроба.
По традиції програю старт 🙂
Але до фінішу все таки зміг його догнати, і чесно кажучи так і не зрозумів відразу хто виграв, так як приїхали бампер в бампер. Приїхав на старт, глянув на табло – 19.15:19.15 – однаковий час, такого давно не бачив не тільки я, а і більшість глядачів 🙂
А це значить що буде перезаїзд 🙂
Відео тут

Третя спроба. Якщо я виграю – я переможець, якщо програю, буде ще один заїзд.
Ітак старт.
Стартанули приблизно однаково 🙂
Першу передачу йдем на рівні, на другій Ніссан знову виривається трошки вперед, включаю третю – відстаю ще більше, аж тут Ніссан сильно гальмує, я обганяю і приїжджаю перший, а це значить що перша участь в офіційних гонках зразу приносить мені кубок 🙂
Як виявилося – він теж не попав передачу. Але було видно що сильно крутив мотор, так як другу крутнув до 7000, а він переключався десь аж через 10 метрів.
Мій час 19.20 , а Ніссан так до фіінішу і не добрався.

Гонка вдалася 🙂 Вручили мені 300 грн призових, кубок, і стартовий пакет білайн 🙂 Дрібниця, а приємно, хоч вернули внесок+гроші за бензин 🙂

Наша інша машина теж перемогла в класі до 1.6. В ньому було вже побільше учасників, і посерйозніших.
Спочатку нащ ВАЗ 21083 1.5 обїхав ВАЗ 2112 і привіз йому десь півтраси. Час нашої восьмьорки 16.92, час 2112 – 18.81.
Потім був переможений якийсь тюнінгований ( з вигляду принаймні) Део Ланос 1.5 – 17.23:17.97
А от в фіналі попався приблизно рівний суперник. Nissan Sunny 1.6, який перед тим виграв з величезним відривом в Hyundai Sport.
Перша спроба: 16.77 – 17.20 на користь нашої ВАЗ 21083 🙂
Друга спроба: 16.80 – 16.86 вже на користь Ніссана.
Рішающа третя спроба: 16.65 – 16.82 на користь ВАЗ 21083 🙂

Ми переможці і в класі до 1.6 🙂
Було бажання позмагатися в класі до 2.0 (в класі до 1.8 було нецікаво), але суперники чогось злякалися, і відмовилися ганяти з нашою 08. Дивно і не по регламенту.. Але що зробиш.
Як оказалося вони злякалися не зря.
Найкращий час в класі до 2.0 показало BMW 320 (по документах) – 16.32. Решта машин навіть незмогло виїхати з 16.6 🙂

Потім був стриптиз прямо на стартовій лінії, який забороняли фоткати 🙂
А після того власник BMW 320 люб’язно погодився проїхатися з нашим ВАЗ 21083 так сказати “на публіку”. Дива нажаль несталося і BMW перемогло. Хоча злі язики під час гонки і вже після говорили що мол “чомусь ніхто не помітив що БМВ була зовсім не 2.0, так само як і той опель полосатий. ” (c) joker

Але загалом все пройшло добре, перемога в перших двох класах за нами 🙂

Деякі фото ще є тут:
http://photo.2108.lviv.ua/drag_07_10_2006_Rivne_DVA/
Офіційні результати тут:
http://club-forsag.com/index.php?area=1&p=news&newsid=121

Терміни до статті:

  • Машини
  • Дубенський аеродром
  • драг в Рівному
  • драг рівне
  • тюнінг до део ланос
  • mashini
  • зимняя резина в рівному
  • драг у рівному
  • найсильніша машина
  • Драг рейсинг шкло

1 коментар

  1. megustan los weber para el lada quisiera tener mas informacion

    Коментар by adrian — 9 Грудня, 2008 @ 02:51

Leave a comment

Необхідно увійти, щоби відправити коментар.