Гран Прі Львова по драгрейсінгу 09.09.2012

Вівторок, 11 Вересня, 2012, 14:07
Розділ: Драгрейсінг Автор: vovka

В неділю, 9 вересня, відбулись гонки по драгрейсінгу у Львові на вул. Кульпарківській. Організатори Львівський Тюнінг Клуб, та Галицький Автомобільний клуб.
09092012drag_granpri

Розподіл по класах сприяв моїй участі.

1 клас до 1800 см. куб.
2 клас від 1801 — 2500 см. куб.
3 клас від 2501 — 3500 см. куб.
Unlimited від 3501 см. куб та більше.

коефіцієнти:
• для автомобілів з турбонаддувом К = 1,6
• для роторних двигунів К = 1,3
• для автомобілів обладнаних закисом азоту К = 1,5
• для автомобілів з механічними нагнітачами К = 1,3
• за два будь-які доопрацювання * К = 2,0
* мається на увазі, два будь які доопрацювання з наведених вище у коофіцієнтах, приклад ( турбонаддув+закись азоту) !!!

Коефіцієнт на ротор 1.3 як в Кубку України, а отже я попадаю в клас до 1.8.
Перед гонками мінімально підготували машину.
Встановлено датчик ДПКВ від інжекторного ВАЗа, підігнано зазор між датчиком і штіфтом на маховику.
Куплено 2Т масло ХАДО, повна синтетика для змішування з бензином. Змішали в пропорції 1:50.
Залито 95 бензин Лукойл ЕКТО (не тому що він якийсь особливий, а тому що заправка рядом).
Встановлено півсліки Mickey Thompson Street Radial 205/55/15.

Конфігурація карбюраторів Dellorto DRLA 40 наступна:

  • дифузор 34мм
  • паливний жиклер 185
  • повітряний 170

Поїздка на Північну за МРЕО показало що машина “поїхала”. мабуть вперше після установки ротора.

В клас до 1.8 зарєеструвалося з десяток машин. заряжені ВАЗи, Таврія, пара Honda CRX, пара VW Scirocco, Ford Escort, і один дуже серйозний конкурент Honda Civic з мотором B18 і деякими доробками. орієнтовно 180-190 сил, на минулих гонках вона показувала результати в околі 14.1-14.2.

Я зробив 2 заїзда в кваліфікації.
Один з заїздів зняв колега на відеореєстратор, зі своєї машини Ford Escort 1.6 8v. Його кращий час 16.51, що +- на рівні моєї іншої машини Ford Fiesta ST 150hp.
httpv://www.youtube.com/watch?v=bJ4VGWYodU8

Тестовий заїзд з Nissan 350Z об’ємом 3.5, 286 сил. Але кажуть там сцепа буксувала :))
2N3BzYG67Rw

httpv://www.youtube.com/watch?v=EqSi8PZRIp8

Результати кваліфікації:
Kvala1800

Мій кращий час 14.44, тоді як конкурент проїхав 14.73.
Прослідкував за іншими класами. У всіх часи були трохи гірше чим на попередніх змаганнях в Тернополі на бетонці. Чи то асфальт має гірший зацеп на старті чим бетон, чи то дорога в нас трошки вгору – неясно, але результати у всіх гірші. тому мій 14.44 мене трохи здивував 🙂 3 десятки переваги над Хондою, але в очних заїздах грає роль реакція на старті, і тут як то кажуть – можливі варіанти..

Півфінальні пари були такі:

Я vs Honda CRX.
Honda Civic B18 vs VW Scirocco 1.8 16v

Проблем не виникло, от тільки в мене в кінці 4 і практично всю 5 передачу нехватало бензину. машина неїхала. з CRX то небуло проблемою, так як різниця в часі біля секунди. але у фіналі з Цівіком це могло вилізти боком.

Фінал прогнозовано получився з Honda Civic з мотором B18. Потужність біля 190 сил.

Прийшлося вперше прогріти сліки:
IemOG3D-WW0

Перший заїзд я досить легко виграв, корпуса 3 нарахував..
10 секунда на відео:

В другому заїзді справи пішли гірше. Гірше стартував, забагато відпустив газ.. програв старт.. до фініша догнав, але нехватка бензину на 5 передачі зробила свою справу.. доїжджав на нейтралці.. і програв..
RXJlzd40T1s

програв 2 сотих..
Dd4tIr3A650

крім цього злетів ремінь з генератора, і помпи. машина нагрілась на межі червоної зони. добре що мав запасні ремні, оперативна заміна за 5хв, і ми знову в строю ))

вирішальний третій заїзд.
DSC_1865

головне не програти старт, інакше враховуючи проблеми з паливом догнати буде нереально. але все ж старт трошки програв. однак по дистанції ротор обігнав хонду на добрий кузов, на 5 передачі традиційно закінчився бензин, машина просто перестала розганятися, Honda майже догнала.. неясно хто переміг. після повернення з фінішу бачу що мене вітають 🙂
результат на фото:
mWBQSY1o6Gc
1 сота на мою користь 🙂 причому на старті я програв майже 2 десятки. чистий час 14.41.

Перша перемога ротора в змагання. Потенціал ще є. Потрібно пофіксити проблему з нехваткою бензину, а також подовжити КПП установкою довшої пари. думаю між 3.9 і 3.7.

Відео:

Фото:

Фото назбирав Вконтакті і Google. Дякую їх авторам ))
Якщо в когось є відео або ще фото з моїми заїздами, прошу написати в коментарі, або викласти лінк.

Дякую організаторами за добре організовану гонку. Місце для гонок підходить на всі 100%.

Терміни до статті:

  • òþí³íã ìàøèí
  • де у львові можна добре зробити карбюратор ваз2108
  • карбюратори в Тернопольі
  • ремонт карбюратора ваз 2105 ивано-франкивськ
  • ваз 2109 фото зробити розвал
  • форд ескорт чи ваз 2108
  • регулювання карбюратора ваз 2109 львів
  • розпродаж запчастин до ваз 2108
  • двигун хонда crx на таврії
  • Якщо когось буксувати вазом 2106 треба на першій передачі

Leave a comment

Необхідно увійти, щоби відправити коментар.