Успішна зборка ВАЗ 2108 1.4
Нарешті закінчився процес зборки мого мотору 2108. Зібрали і поставили на машину минулого тижня. Наразі обкатка, вже наїздив 200 км 🙂
Ітак по порядку всі доробки які було зроблено:
-
Двигун
- Дороблена ГБЦ. ГБЦ від мотору 1.5. Дороблені канали, камера згоряння, облегчені клапана, степінь сжатія біля 10.6. І ще декілька корисних секретних “дрібниць”
- распредвал з фазою 306 градусів, підйом 10.62
- розточено блок до 1.4 під 79 харківські поршня від ВАЗ 2105, зазор 5 соток.
- облегчено маховик
- відбалансовано колінвал в зборі з маховиком
- облегчені стандартні шатуни (вага 438 грам)
- поршні і шатуни розважені з точністю до 1 грама
- спортивний трамблер від контори KarTuning.
-
Випускна система
- Паук 4-2-1 від фірми **** (4 звезды) 51 мм. Зістикований з каналами головки блока.
- Середня частина NEX
- Глушник NEX
-
Впускна система
- Дороблений впускний колектор. Зістикований з каналами головки блока
Враження більше позитивні чим негативні наразі 🙂 Холостий хід менше чим 1600-1800 не вдається виставити, хоча машина не глохне і при 800-900 але ковбасить її дуже сильно.
Розхід бензини в районі 10-11 літрів в змішаному циклі, не так вже і багато, працює на 95 бензині. Менше 2000 їхати просто нереально, машина дьоргається, можливо після обкатки буде краще. Зате після 2500 відчувається дуже багато дурі 🙂 Мені подобається. До 3500 їде дуже добре, а далі я не кручу, все таки обкатка блін 🙂 По прогнозах основна прибавка в мене повинна бути після 4000-4500 і до 7500. Як воно буде насправді побачим.
Ага, сталася ще одна неприємність на 40 кілометрі пробігу. Полетів вижимний підшипник. Дивно, бо купував нове зчеплення Valeo. Короче викинув то Valeo і поставив ВАЗ Інтерсервіс, говорять що непогане. Наразі 170 км вже відходило 🙂
Терміни до статті:
- тюнинг двигуна ваз 2108
- ваз 2108 1 4
- Щеплення ваз 2108
- 2108 1 4
- вижимний підшипник ваз 2108
- обкатка двигуна ваз 2108
- распредвал ваз2108
- Щепленя на ваз 2108
- паук 4 звезды
- дьоргається ваз 2108
Hello! Nemtudom hogy fogjuk egymást megérteni de lenne egy kérdésem.. Én egy LADA samara 21083-at használok és Én is szeretném megcsinálni duplakarburátorosra tűzfalvágás nélkül.. Szükségem lenne a szívócsonk méretére..
Коментар by Gróf József — 3 Листопада, 2009 @ 22:02
Előre is köszönöm..
Коментар by Gróf József — 3 Листопада, 2009 @ 22:03