Драгрейсінг в Вінниці 11.07.2009
Побували на драгу в Вінниці, точніше в місті Калинівка, 40 км за Вінницею, в сторону Житомира.
Організатор – http://vindrag.vn.ua/
Регламент зроблений для корчів і турбомашин, тому мені там небуло на що особливо розраховувати, їздили більше з інтересу подивитися на серйозні машини і підтримати знайомого на спортивній 2108.
Отже в 5-30 ранку ми вже були на місці проведення змагань. До 9-00 вдалося поспати, а далі появилися перші заряжені машини з прямотоками і сон кудись пропав 🙂
Прийшов час реєстрації. Організатори обіцяли атмосферний клас (незалежно від об’єму), тому я прикинув свої шанси в ньому і зареєструвався. Крім мене зареєструвалася заряджена 2108 1.8 16v з Херсона і Хонда Civic SI з Вінниці.
В інших класах учасників хоч було не набагато більше, але рівень був значно серйозніший. 10 секундні київські машини BMW Олега_Купе, Ланцер ЕВО від Filin MotorSport, і Субару GT (власник Tolstiy), а також багато 12-13 секундних машин (в основному турбо).
Почалася кваліфікація. Машини стали в чергу на старт 🙂
Кваліфікація тривала надзвичайно довго. Постійно ломалася телеметрія, а коли вона працювала тоді починав падати дощ і при перших краплях дощу її змотували і ховали кудись подалі. Дуже все затягнулося.
Потім була рекламна пауза.
І от нарешті гонка.
В першому заїзді мене поставили з Civic SI (американська версія TypeR – 197 сил).
Перша спроба.
Я серйозно програв старт, так як не звик до нових напівсліків Toyo R888 , получився дуже добрий зацеп з бетоном і я фактично зупинився.. програв майже 2 корпуса на перших 20 метрах, а далі догнати хонду вже не зміг.
Але є друга спроба.
Тут я вже добре стартував, і на старті не програв Хонді.
Різниця на фініші була більше 1 корпуса. Мій час 15.15.
Рахунок 1:1. Вирішальний заїзд. Я в ньому роблю єдиний фальстарт і мене знімають зі змагань. Хай це буде на совісті організаторів (хоча підозрюю що їм реально всеодно 🙂 ). Немаю нічого проти якби це стосувалося всіх учасників, а не вибірково. В фінальних заїздах з Хондою – власник херсонської 08 зробив 2 фальстарти підряд, але на це закрили очі, так як глядачі почали вже свистіти (я їх розумію, один фальстарт – це тупість). В результаті херсонська 08 з часом 14.93 (всього на 0.22 краще чим в мене) виграла наш клас.
Далі ми вболівали за знайомого на спортивній 08.
З часом 13.4 він переміг в своєму класі “передній привід PRO”.
В фіналі класу анлімітед цікаво було подивитися на боротьбу Філіна і Толстого. Переміг Філін з часом 10.05. В Толстого час 10.26.
Пара слів про організацію.
- дуже несподобалося що при нагородженні (це вже в 23-00 вночі) забули про наш клас. Я хоч і не виграв, але неприємно, так як міг і виграти 🙂 навіщо ж його тоді проводити.. несерйозно.
- незрозумілі речі з фальстартами (комусь дозволяли 1 фальстарт, а комусь 3 і навіть 4).
- повністю відсутній порядок на парковці для учасників. все на купі. учасники, глядачі, сторонні машини..
- дуже ненадійна телеметрія або недосвідчений оператор.
Це мої враження від гонок.
А ще неподобається що драгрейсінг перетворюється на гламурне шоу. Спортивна складова чим раз менша.
Терміни до статті:
- гонки в калинівці
- калинівка гонки
- Заряджена ваз-2108 фото
- перегони в калинівці
- гонки в віниці 27 10 12
- ãîíêè â â³íèö³ 27 10 12
- калинівка 2012
- гонки в калинівка 2012
- 2108 вид
- covic vn loc:UA
Що за диски у тебе на фото, це ж не ВСМПО Фантазiя якi стояли ранiше?
Коментар by Олег — 29 Липня, 2009 @ 12:34
Задні ВСМПО.
Передні якісь литі з резиною Toyo R888.
Поставив попробувати щоб не знімати лишній раз резину зі своїх ВСМПО.
Коментар by vovka — 29 Липня, 2009 @ 12:36
Ставь закись азота, у меня корешь сократил время квотера на 1,5 секунды установкой хорошего комплекта http://dom-avtomobilista.ru/index.php?option=com_content&view=category&id=8&Itemid=64
Коментар by Иван — 10 Листопада, 2009 @ 18:41
Друже не треба залишати цей вид автоспорту якийби він не був треба іти до кінця. Мені 16 років у мене ВАз-2108 1992 г. випуску вже трохи налаштована, але не дужи я дуже люблю перегони і в мене вже були один раз перегони в моєму місті, але я програв так як в мене тожі був двигун після кап. ремонту та ще й тюнінгований трохи. Я дуже мрія взяти участь хоть в одному із змагань. А ти молодець що це робиш.
Якщо хочеш зі мною зв’язатися то ось номер Аськи-565456128 може поговоримо так як я тут один раз. Або Вконтакт 25049788 чи 25088497 помойму привильний перший варіант. Можеш на Скайп kraysler559. Я тобі даю раду продовжуй ти молодець. Не звертай уваги на тив організаторів з ними завжди якісь проблеми я теж програв що поробиш все бувай успіхів.
P.S. драгресінг-це мій улюблений вид автоспорту і ВАЗ-2108 моя любима тачка.
Бувай
Коментар by Валентин з Вишневого Київська обл. — 15 Лютого, 2010 @ 01:01