Збірка двигуна 2108 1.4 8v.

Вівторок, 31 Серпня, 2010, 17:19
Розділ: Тюнінг Автор: vovka

Декілька місяців назад зібрав мотор з робочим об’ємом 1391сс.
Характеристики наступні.
Блок циліндрів 2108

  • Поршні АВТРАМАТ 2105-1004015У 79.0 мм
  • Пальці Автоваз
  • Колінвал стандарт 71 мм
  • Вкладиші ЗМЗ, корінні 0.5, шатунні 0.75
  • Кільця MAHLE
  • Шатуни стандарт 121 мм
  • Встановлено масляні форсунки 2112 для охолодження поршнів.
  • Маховик стандарт
  • Колінвал і маховик відбалансовано взборі.


Головка блока циліндрів 21081

  • Нові луганські клапана. 35мм впуск, 31.5 мм випуск. Облегчені. 51 г впуск. 50 г випуск.
  • Фаски 30 градусів на впуску.
  • Замінені направляючі
  • Маслозйомні ковпачки Goetze
  • Титанові тарілки клапанів. 11г (стандарт 16г)
  • Доопрацьована камера згоряння, і канали.

Прайс на запчастини

Блок циліндрів

  • масляні форсунки – 50 грн
  • вінець маховика – 50 грн
  • поршні – 175 грн
  • пальці – 55 грн
  • кільця – 250 грн
  • болти маховика, 6 шт – 15 грн
  • шатунні болти, 10 шт – 80 грн
  • вкладиші корінні – 38 грн
  • вкладиші шатунні – 35 грн
  • прокладка піддона – 15 грн
  • набор прокладок – 4 грн
  • сальник колінвала передній – 15 грн
  • сальник колінвала задній – 30 грн
  • направляючі втулки в блок, 2 шт – 8 грн
  • заглушки системи охолодження, 5 шт – 20 грн
  • масляний фільтр Knecht – 25 грн

Всього: 865 грн

Головка блоку циліндрів

  • направляючі втулки і маслозйомні ковпачки – 100 грн
  • клапана – 150 грн
  • прокладка ГБЦ – 20 грн
  • сальнік розпредвала – 20 грн
  • прокладка клапанної кришки – 15 грн

Всього: 305 грн

Прайс на роботу

Блок циліндрів

  • шліфовка колінвала – 110 грн
  • запресовка вінця на маховик – 40 грн
  • балансіровка маховика і колінвала – 130 грн
  • шліфовка блоку по площині – 110 грн
  • розточка блоку – 120 грн
  • запресовка пальців в шатуни – 80 грн
  • установка масляних форсунок – 150 грн

Всього: 740 грн

Головка блоку циліндрів

  • шліфовка ГБЦ, нарізання фасок на клапанах і сідлах (не потребує притирки) , заміна втулок – 410 грн.
  • облегчення клапанів 160 грн

Всього: 570 грн

Загальна сума: 2480 грн

Двигун збирав самостійно.
При зборці двигуна з допомогою plastigauge були виміряні зазори між вкладишами і корінними шийками колінвала. При допуску 0.026-0.073 мм, зазор склав 0.038. Зазор в парі поршень-циліндр 0.04 мм.
Plastigauge зазор
Plastigauge зазор

Перевірив осьовий люфт колінвала. Підібрані півкільця. Зазор виміряний індикатором склав 0.06 мм, при допуску 0.06-0.27 мм.
Осьовий люфт колінвала 2108

Зазор в замках кілець 0.25 мм.
Недохід поршня до ВМТ склав 0.15 мм.
Недохід поршня до ВМТ 2108

На координатному станку зроблені отвори для масляних форсунок і запресовані масляні форсунки від ВАЗ 2112 16v. Призначені для охолодження днища поршня. Сприяють збільшенню ресурсу і збільшенню стійкості до детонації.
Масляні форсунки 2112 16v

Поршні вибрав АВТРАМАТ 2105-1004015У. Нова розробка. Має зменшену масу (всього 300 г), вибірки під клапана, а отже при обриві ремня ГРМ клапани не гнуться. Також виробник заявляє більшу на 4.5% потужність двигуна.
Характеристика поршнів по даних виробника.

Т-образный. Сброс масла в холодильники. Оптимизирован профиль юбки. Масса уменьшена до 300 г (на 20%). Микропрофиль на юбке. Камера сгорания – 2108 с углубленными выборками для клапанов. Возможно применение в двигателях ВАЗ-2108 (расточ. до Ø79 мм).
Снижены потери трения. Повышенная мощность и ресурс, снижен расхода топлива, снижены потери масла на угар.

Доопрацьована ГБЦ має такий вигляд:
ГБЦ 2108
Клапана
Облегчені клапана 2108

Степінь стиску в двигуна вийшла заводською 10:1. Підходить для експлуатації на 92 бензині.

На впуск встановлена пара карбюраторів Dellorto DHLA 40.
На випуску павук 4-1, прямоточний резонатор NEX, прямоточний глушник NEX. Все на 51 трубі.
Система запалювання MPSZ-ZH. Працює з ДПКВ і ДАД.
Двигун 1.4 ваз 2108

На даний момент завершена обкатка.

Терміни до статті:

  • двигун ваз 2108
  • двигун 2108
  • двигун на ваз 2108
  • двигун до ВАЗ 2108
  • зборка двигуна
  • який мотор підходити до ваз 2108
  • прокладка гбц 2108
  • розточка блока двигателя ваз 2105
  • запчастини до головки блоку направляючі
  • Двигун ваз2108

6 коментарів

  1. Цікавить розхід палива, а також на скільки
    конячок зросла потужність “нового” двигуна.

    Коментар by Krot — 12 Січня, 2011 @ 02:17

  2. Вовка, як саме встановлював масляні форсунки. Чи можна надати якусь информацію чи креслення по їх встановленню. Наперед вдячний, Сергій м.Рівне (ВАЗ2109) +380936618250

    Коментар by Magnit — 15 Січня, 2011 @ 01:36

  3. Да теж хотілось би дізнатися як встановлювати масляні форсунки!

    Коментар by PraS — 21 Січня, 2011 @ 13:20

  4. Придбав 2108 1998 року, хотілось б пару порад з чого почати , 0672894949 можливо? Місто Стрий

    Коментар by vazik08 — 6 Лютого, 2012 @ 13:02

  5. масляні форсунки встановлювались на координатці. якихось креслень нема.

    основна задача була направити струю масла в днище поршня, в віддалений від свічки бік. але це таке.. якщо буде попадати просто на днище поршня -це також працює.

    Коментар by vovka — 18 Лютого, 2012 @ 01:02

  6. vazik08 – тяжко сказати з чого почати, якщо неясно що саме цікавить, варіантів багато. які задачі і скільки є грошей для тюнінгу ?

    Коментар by vovka — 18 Лютого, 2012 @ 01:04

Leave a comment

Необхідно увійти, щоби відправити коментар.