Збірка двигуна 2108 1.4 8v.
Декілька місяців назад зібрав мотор з робочим об’ємом 1391сс.
Характеристики наступні.
Блок циліндрів 2108
- Поршні АВТРАМАТ 2105-1004015У 79.0 мм
- Пальці Автоваз
- Колінвал стандарт 71 мм
- Вкладиші ЗМЗ, корінні 0.5, шатунні 0.75
- Кільця MAHLE
- Шатуни стандарт 121 мм
- Встановлено масляні форсунки 2112 для охолодження поршнів.
- Маховик стандарт
- Колінвал і маховик відбалансовано взборі.
Головка блока циліндрів 21081
- Нові луганські клапана. 35мм впуск, 31.5 мм випуск. Облегчені. 51 г впуск. 50 г випуск.
- Фаски 30 градусів на впуску.
- Замінені направляючі
- Маслозйомні ковпачки Goetze
- Титанові тарілки клапанів. 11г (стандарт 16г)
- Доопрацьована камера згоряння, і канали.
Прайс на запчастини
Блок циліндрів
- масляні форсунки – 50 грн
- вінець маховика – 50 грн
- поршні – 175 грн
- пальці – 55 грн
- кільця – 250 грн
- болти маховика, 6 шт – 15 грн
- шатунні болти, 10 шт – 80 грн
- вкладиші корінні – 38 грн
- вкладиші шатунні – 35 грн
- прокладка піддона – 15 грн
- набор прокладок – 4 грн
- сальник колінвала передній – 15 грн
- сальник колінвала задній – 30 грн
- направляючі втулки в блок, 2 шт – 8 грн
- заглушки системи охолодження, 5 шт – 20 грн
- масляний фільтр Knecht – 25 грн
Всього: 865 грн
Головка блоку циліндрів
- направляючі втулки і маслозйомні ковпачки – 100 грн
- клапана – 150 грн
- прокладка ГБЦ – 20 грн
- сальнік розпредвала – 20 грн
- прокладка клапанної кришки – 15 грн
Всього: 305 грн
Прайс на роботу
Блок циліндрів
- шліфовка колінвала – 110 грн
- запресовка вінця на маховик – 40 грн
- балансіровка маховика і колінвала – 130 грн
- шліфовка блоку по площині – 110 грн
- розточка блоку – 120 грн
- запресовка пальців в шатуни – 80 грн
- установка масляних форсунок – 150 грн
Всього: 740 грн
Головка блоку циліндрів
- шліфовка ГБЦ, нарізання фасок на клапанах і сідлах (не потребує притирки) , заміна втулок – 410 грн.
- облегчення клапанів 160 грн
Всього: 570 грн
Загальна сума: 2480 грн
Двигун збирав самостійно.
При зборці двигуна з допомогою plastigauge були виміряні зазори між вкладишами і корінними шийками колінвала. При допуску 0.026-0.073 мм, зазор склав 0.038. Зазор в парі поршень-циліндр 0.04 мм.
Перевірив осьовий люфт колінвала. Підібрані півкільця. Зазор виміряний індикатором склав 0.06 мм, при допуску 0.06-0.27 мм.
Зазор в замках кілець 0.25 мм.
Недохід поршня до ВМТ склав 0.15 мм.
На координатному станку зроблені отвори для масляних форсунок і запресовані масляні форсунки від ВАЗ 2112 16v. Призначені для охолодження днища поршня. Сприяють збільшенню ресурсу і збільшенню стійкості до детонації.
Поршні вибрав АВТРАМАТ 2105-1004015У. Нова розробка. Має зменшену масу (всього 300 г), вибірки під клапана, а отже при обриві ремня ГРМ клапани не гнуться. Також виробник заявляє більшу на 4.5% потужність двигуна.
Характеристика поршнів по даних виробника.
Т-образный. Сброс масла в холодильники. Оптимизирован профиль юбки. Масса уменьшена до 300 г (на 20%). Микропрофиль на юбке. Камера сгорания – 2108 с углубленными выборками для клапанов. Возможно применение в двигателях ВАЗ-2108 (расточ. до Ø79 мм).
Снижены потери трения. Повышенная мощность и ресурс, снижен расхода топлива, снижены потери масла на угар.
Доопрацьована ГБЦ має такий вигляд:
Клапана
Степінь стиску в двигуна вийшла заводською 10:1. Підходить для експлуатації на 92 бензині.
На впуск встановлена пара карбюраторів Dellorto DHLA 40.
На випуску павук 4-1, прямоточний резонатор NEX, прямоточний глушник NEX. Все на 51 трубі.
Система запалювання MPSZ-ZH. Працює з ДПКВ і ДАД.
На даний момент завершена обкатка.
Терміни до статті:
- двигун ваз 2108
- двигун 2108
- двигун на ваз 2108
- двигун до ВАЗ 2108
- зборка двигуна
- який мотор підходити до ваз 2108
- прокладка гбц 2108
- розточка блока двигателя ваз 2105
- запчастини до головки блоку направляючі
- Двигун ваз2108
Цікавить розхід палива, а також на скільки
конячок зросла потужність “нового” двигуна.
Коментар by Krot — 12 Січня, 2011 @ 02:17
Вовка, як саме встановлював масляні форсунки. Чи можна надати якусь информацію чи креслення по їх встановленню. Наперед вдячний, Сергій м.Рівне (ВАЗ2109) +380936618250
Коментар by Magnit — 15 Січня, 2011 @ 01:36
Да теж хотілось би дізнатися як встановлювати масляні форсунки!
Коментар by PraS — 21 Січня, 2011 @ 13:20
Придбав 2108 1998 року, хотілось б пару порад з чого почати , 0672894949 можливо? Місто Стрий
Коментар by vazik08 — 6 Лютого, 2012 @ 13:02
масляні форсунки встановлювались на координатці. якихось креслень нема.
основна задача була направити струю масла в днище поршня, в віддалений від свічки бік. але це таке.. якщо буде попадати просто на днище поршня -це також працює.
Коментар by vovka — 18 Лютого, 2012 @ 01:02
vazik08 – тяжко сказати з чого почати, якщо неясно що саме цікавить, варіантів багато. які задачі і скільки є грошей для тюнінгу ?
Коментар by vovka — 18 Лютого, 2012 @ 01:04