Зняття блоку циліндрів 2108 і розборка
На днях зняли блок циліндрів
Знімати нескладно в принципі, тільки тяжкий трохи 🙂
Але 3 людей знімають його запросто.
Для цього потрібно відкрутити 4 болта кріплення до коробки, відкрутити 3 чи 4 болтики і витягнути одну металічну фігню між мотором і коробкою бо буде заважати. Підставити опору під двигун і відкрутити передню опору двигуна. Чуть опустити двигун, і витягнути помпу бо може заважати, хотя не факт. Ну і потім просто зсунути акуратно двигун з вала коробки. Всьо.
То всьо так просто робиться при умові що вже знята ГБЦ вкупі з колєкторами і відкручені всі патрубки від блоку.
Потім зняв поршні з шатунами.
Цікаво чи то в мене глюк чи шатун має мати чуть вільний хід по пальцю в поршні ?
А так.. На поршнях написано “ВАЗ”. Видимих ознак якихось дефектів нема. Шатуни як шатуни теж.. На циліндрах видимих царапин теж нема.
Так що висновок можна зробити такий що нема нічого страшного в тому щоб крутити мотор до 6000 періодично. На 6000 він в принципі на заводі розрахований 🙂 А я крутив до 6500-7000 періодично останні 10 тисяч кілометрів.
Декілька фото:
|
Терміни до статті:
- розборка автомобілів ваз киев
- розборка автомобілів ваз
- ðîçáîðêà àâòîìîá³ë³â âàç êèåâ
- розборка автомобілів ваз 2108 киев
- ЁючсюЁър ртЄюьюс│ы│т трч
- розборка автомобілів
- ЁючсюЁър ртЄюьюс│ы│т
- розборка автомобілів киев
- розборка автомобілів ваз 2108
- ðîçáîðêà àâòîìîá³ë³â âàç