2 етап Кубку ФАУ по драгрейсінгу в Тернополі 02.06.2013

Субота, 8 Червня, 2013, 14:18
Розділ: Драгрейсінг Автор: vovka

Зразу на наступний день після львівського дощового етапу №1 Кубку ФАУ, ми вирушили в Тернопіль. Поїхали своїм ходом, 5 чоловік в машині. 130 км для нас не відстань 🙂

Тернопіль зустрів нас хорошою погодою.
Гонки проводяться в аеропорту, на бетоні. Покриття з дуже хорошими зацепом, тому був шанс показати хороший результат.

В нашому класі до 2.0 атмо зареєструвалося 6 учасників:

  • ВАЗ 2108 1.9 16v на 45 веберах зі Львова
  • Опель Корса C20XE с валами dBilas на 45 веберах з міста Івано Франківськ
  • Seat Ibiza 2.0 на дросселях з міста Луцьк.
  • Опель Корса 2.0 C20XE з Івано Франківська
  • Опель Корса 2.0 C20XE з Тернополя
  • Моя роторна 2108


Порівняно з останнім етапом в минулому році у Львові де я показав результат 14.41, ми провели деякі доробки в машині, і сподівалися на покращення результату.
Було замінено бензонасос, виточені дудки 12см, розточені ігли в карбюраторах з 150 до 200. Замінено пару в кпп з 4.1 на 3.9, що дозволяло мені фінішувати в піку 4 передачі, і не переключатися на 5.

Відразу в першому ж тренувальному заїзді я показав результат 13.8. 0.6 секунди в мінус порівняно з минулорічним Львовом.
_803ZAqEWAU

httpv://www.youtube.com/watch?v=PsEa3KxLjHk

Почали думати як ще покращити результат. Попробували зняти задній глушник (від сааба 2.3 турбо на 60 трубі) і замість нього вчепили звичайну трубу 63мм. Зробили 3 кваліфікаційні спроби, але з 14 виїхати не вдавалося. Незнаю чому так , відать глушник зіграв якусь свою роль. Поставили його оперативно назад.

f15B-DjVOfg

Протокол кваліфікаційних заїздів по всіх класах виглядав так:
2461603

  • 1. ВАЗ 2108 Львів – 13.61
  • 2. Корса C20XE Франківськ – 13.70
  • 3. Роторна 2108 Львів – 14.07
  • 4. Корса C20XE Франківськ – 14.26
  • 5. Seat Ibiza Луцьк – 14.32
  • 6. Опель Корса Тернопіль – 14.61

Я зайняв 3 місце в кваліфікації. Трохи не то на що розраховував. Але бачимо як піднявся рівень учасників. В 2.0 класі машина яка проїхала 14.32 не пройшла кваліфікацію!

Отже півфінальні пари такі:

  • Роторна 2108
  • Опель Корса з Франківська на карбах вебер 45

9JV9RUcIp-I

  • ВАЗ 2108 1.9 16v зі Львова
  • Опель Корса з Франківська

Після квали я програвав 3 десятки корсі по чистому часу. Але очний заїзд це зовсім інше. Реакція на старті грає велику роль.

Перший заїзд:
https://www.youtube.com/watch?v=HCFc4MbtQqI
я виграю старт, і догнати до фінішу мене вже нереально 🙂
1-0.

Другий заїзд. Я знову виграю старт на реакції, конкурент нервує, не включає передачу і 2-0. Я виходжу в фінал.

В іншому півфіналі ВАЗ 2108 легко розібрався з іншою корсою з івано франківська. А отже в фінал вийшли 2 львівські машини.

Конкурент зі Львова непростий 🙂 Лідер в нашому місті за останні 10 років, тому особих ілюзій я немав, тим більше різниця в нас була 2 десятки не на мою користь. Залишалось надіятися на кращу реакцію на старті 🙂

43U7YQA108o

5p053_9Yc-4

4qYEBsC5b3E

AfOMtQqfITs

aSjp4UKXCa4

bhkCP_rrg4w

CH6AWLBwgBE

TBAmy2hSsIc

Відео заїзду:

старт я не виграв. на 2 передачі програв біля 1.5 кузова, далі трошки доганяв але незміг. Програш.
Ще один заїзд був по такому ж сценарію. 2-0 не на мою користь. і друге місце.

Протокол фінальних заїздів:
fcc695e877f769d5dba6c56ff8d8f041

Кращий результат у фінальних заїздах 13.68.
Результатом задоволений.
Є ще резерви для покращення результату.
Потрібно перебрати передню підвіску (сайлентблоки, занизити і т.п.).
Попробувати підняти задню підвіску (поставлю підкови).
Попрацювати з облегченням машини. Поставити легші дверні карти без подіумів і колонок, викинути магнітолу, поміняти капот на пластиковий, познімати всі підкрильники, бризговики і молдінги 🙂 Думаю 20кг тут вдасться зекономити.
Також потрібно поекспериментувати з довжиною вихлопного колектора. З дифузорами в карбюраторах. Але це все наступним разом 🙂

Наразі 2 місце, з результатом 13.68 мене влаштовує. По підсумках 2 етапів маю 24 очки в загальному заліку. На 1 очко більше має Корса з Івано-Франківська.

Групове фото зі змагань:
yboAi48UnMw

Дякую нашій команді KTS за допомогу в підготовці машини до змагань.
Дякую також організаторам гонок в Тернополі – ФОП Сторожук. Все було на хорошому рівні. Залишився єдиний нюанс з слідкуванням відповідності деяких машин до регламенту.

Наступний етап 16 червня в Києві. Плануємо поїхати, якщо знайдеться спонсор.

Терміни до статті:

  • гонки в тернополі
  • 16v dellorto ваз 2109
  • c20xe на карбюраторах
  • Гонки в аеропорту Тернополя
  • гонки в тернополі 2013
  • гонки у тернополі
  • гонки у тернополі аеропорт
  • де гонки у тернополі
  • Коли будуть в калинівкі гонки
  • коли проводяться гонки в тернополі

Leave a comment

Необхідно увійти, щоби відправити коментар.