3 етап Кубку ФАУ по драгрейсінгу. Київ, Чайка, 16.06.2013
В неділю 16.06.2013 в Києві було заплановано проведення 3 етапу Кубку ФАУ з гонок на прискорення (драгрейсінг).
http://fau.ua/events/215/
Я планував туди поїхати, так як потрібно було взяти очки в загальний залік.
Дорога неблизька, загалом 1100 км, та ще й гонки заплановані на неділю після обіду, а в понеділок зранку на роботу. Тому рішили їхати пасажирським бусом, а машину погрузити на лавет.
Бюджет поїздки по самих мінімальних мірках складав 2000-2200 грн. Це при умові що знайшлася безкоштовна лавета і пасажирський бус, якого ми тільки заправили дизелем. А також враховуючи що ночувати в готелі ми не збиралися.
Знайшовся і спонсор, завдяки якому поїздка стала можливою.
Компанія “Швець і партнери”, надала необхідну фінансову підтримку.
Компанія займається розробкою проектної документації для різного роду будинків та споруд, а також її супроводом в погоджувальних інстанціях. Ми пропонуємо замовнику сучасні та сміливі архітектурні рішення для забезпечення як комерційної так і візуальної привабливості проектованих об’єктів. Завдяки тісній співпраці з закордонними проектантами ми постійно отримуємо досвід в ефективному, але одночасно і естетичному вирішенні планування простору.
і поїхали..
Розгрузилися вже в закритому парку в Києві на Чайці. Прийшлось трошки попетляти з лаветом, так як організатор не подбав про будь-які вказівники.
Я пройшов реєстрацію (в клас до 2.0 атмо), ціна питання 350 грн (300+50 страховка), поміряв тиск в медика, і показав машину техкому.
Оглянув свій клас. Зареєструвалося 5 машин.
- Мій роторний ВАЗ 2108
- ВАЗ 2113 з Донецька на дроселях, Степанов Євген
- ВАЗ 2108 зі Львова, Серьогін Олександр
- Опель Корса C20XE з Івано-Франківська, Бекеньов Володимир
- ВАЗ 2113 8v з Києва, Галушко Віталій
Кожній машині надали по 2 тренувальних заїзда і 3 кваліфікаційних. Тренувальні ми зробити не встигли, так як техком знайшов пару капель масла на асфальті і сказав ліквідувати поломку.
Поки ми її ліквідовували, то цілих півгодини які відвели на тренувальні заїзди минули , і відповідно ми не встигли. Незрозумілий хід організаторів. Затягнути старт на 3 години, і дати на тренувальній кілька хвилин… Ну нехай.
Незважаючи на нерівну трасу, і багато пилюки, вдалося показати непоганий результат.
Перша спроба – 13.869. Так собі.. В другій спробі краще зачепився за асфальт і показав хороший час – 13.553. Прослідкував за конкурентами, виявилося що мій час найкращий, тому 3 спробу я рішив не їздити, і поберегти мотор.
Результати кваліфікації:
- 1. ВАЗ 2108 Ротор, Львів – 13.553
- 2. ВАЗ 2108 Львів – 13.574
- 3. ВАЗ 2113 Донецьк – 13.600
- 4. Опель Корса, Івано-Франківськ – 13.717
- 5. ВАЗ 2113 Київ – 14.054
Дуже плотні результати, 4 машини їдуть практично однаково, а отже в гонці все буде вирішуватися на старті. Реакція на світлофор має велике значення. Півфінали по принципу 1-4, 2-3. Отже я знову попадаю в півфінал з Івано-Франківською Корсою, з якою вже їздив в півфіналі на 2 етапі Кубка ФАУ в Тернополі.
Мене особисто дуже здивував час київської машини ВАЗ 2113. Вона їздить на дроселях і 8 клапанах! Дуже хороший результат як для 8v в заводському кузові і з салоном!
Всі результати кваліфікації тут:
http://udrc.com.ua/images/docs/3etapKybokFAU/Tablucya%20kvalifikacii.pdf
Почались фінальні заїзди.
В першому півфіналі донецька ВАЗ 2113 перемогла нашу львівську ВАЗ 2108 і вийшла в фінал.
В другому півфіналі я їхав з корсою.
Прийшлось прогріти сліки.
httpv://www.youtube.com/watch?v=8vsk-QoLBSI
Я програв 4 десятки на реакції на старті.. дуже погана реакція.. Прийшлось крутити мотор на 2 передачі в 8200, а зазвичай більше 8000 не кручу. На 2 передачі майже догнав суперника, і він не включив передачу.. легка перемога. Заодно поставив свій особистий рекорд – 13.523
Другий заїзд відбувався по схожому сценарію. На старті я програю 1 десятку, але крім того ще й забагато крутанув мотор і зашліфувався, потім заїхав в пилюку на трасі.. виглядало так що заїзд я програю.. час жахливий – 13.938 (гірше я сьогодні ще не їздив). Але суперник знову нервує, хоче швидше включити передачу і не попадає.. його час 14.553, і я в фіналі 🙂
з цього ракурсу видно всі недоліки мого заїзду..
Тим не менше я в фіналі. Суперник серйозний, по дистанції його догнати не реально, тому треба сподіватися на кращу реакцію і старт. Він також це розуміє.
Перший фінальний заїзд.
Стартуєм.. І в суперника фальстарт -0.017, а в мене затримка 0.181 (програш 2 десятки на старті формально) я це прекрасно бачу але їду до кінця. По чистому часу все ж 0.001 на мою користь – 13.647 проти 13.648 в суперника 🙂 Наші машини їдуть однаково. 1-0 в мою користь.
Другий фінальний заїзд.
Стартуєм і в суперника знову фальстарт (-0.041), тоді як я затримався на старті на 0.256. Я бачив його фальстарт і до фінішу вже просто спокійно доїхав.. 2-0 і перемога в мене 🙂
Гра нервів.. Тяжко стартувати по світлофору коли знаєш що машини їдуть одинаково і все рішається на реакції. Хочеш пошвидше зловити зелений, але деколи це грає злий жарт.
Після фіналу довго прийшлось чекати на нагородження (присутність обов’язкова). Відео знято з повітря, класна штука 🙂
З Києва виїхали в 00:30, до Львова приїхали в 8:15 зранку в понеділок 🙂 Непроста поїздка.
Результатом довольний. 13.523 – непогано я вважаю як для стандартного торцового роторного ВАЗ 415 мотора.
Результати всіх фінальних заїздів можна знайти тут:
http://udrc.com.ua/images/docs/3etapKybokFAU/Finaini%20Zaizdu.pdf і тут.
В мене 15 очок за 1 місце. Загалом маю 39 очок (12 Львів + 12 Тернопіль + 15 Київ) і 1 місце в загальному заліку. Але далі йдуть етапи на Східній Україні, куда ми по фінансових причинах немаємо можливості поїхати.
Одна поїздка обходиться 2000-4000 грн, в залежності від багатьох нюансів (наявності буса, відстані і т.п.).
Попробуємо добрати очок вдома (Львів, Тернопіль), так як в загальний залік йдуть найкращі 5 результатів з 9 етапів.
Кілька слів про організацію.
М’яко кажучи організацією не задоволений.
- – великі затримки
- – не надали тренувального заїзду
- – допуск в закритий парк лише одного механіка. всім іншим 150 грн ціна питання.
- – незрозумілі пріоритети по призовому. Притому що стартові внески для всіх класів були однакові. Навіть кубка в нашому класі нікому не вручили. Про решту призового краще промовчу.
- – траса вся крива і в пилюці
- – мало глядачів. В Тернополі було разів в 10 більше.
- – мало суперників. практично одні і ті ж обличчя 🙂 я очікував набагато більше машин в нашому класі.
Якщо чесно то в Київ є смисл їхати тільки за очками. По всіх інших нюансах регіони такі як Тернопіль і навіть Львів набагато краще справляються з організацією таких змагань (траси кращі, суперники практично ті ж самі, глядачів більше, вхід дешевший, призовий присутній, кубки вручають, їхати далеко не потрібно).
Дякую генеральному спонсору нашої поїздки на змагання, компанії “Швець і партнери” – розробка проектної документації.
Дякую нашій команді KTS ((Kolenval Turbo Service) за допомогу в підготовці авто до змагань і допомогу на самих змаганнях.
Дякую також всім хто так чи інакше допоміг мені прийняти участь в змаганнях – власнику буса, фірмі IdeaLviv.com (поліграфія, веб-дизайн) за роздрук наклейок на машину.
Дякую всім фотографам за фото.
Готуємось на наступний етап вже аж в серпні в Тернополі 10 серпня.
Повний календар змагань тут:
http://fau.ua/events/?discipline=8&status=5
Фото з етапу
http://fau.ua/gallery/87/
Терміни до статті:
- гонки у тернополі на аеропорті
- калинівка драг 2013
- Колінвал турбо сервіс
- колінвал турбо сервіс львів
- наклейки на ваз 2108 у львові
- Ремонт карбюраторів в Ів Франк
- Серьогін Олександр vaz
- тернопіль гонки 2013 серпня 11 ІІІ етап кубка України з гонок на прискорення